Gevulde champions
woensdag 30 december 2015 om 18:43
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 30 december 2015 @ 18:37:
Ik meng roomkaas met kruiden (goedkope val Blanc van de Aldi bv) met geraspte oude kaas.
Beetje verse bieslook evt.
En daar de rauwe champignons mee vullen.
20 minuten in de oven op 200/220 graden.Heerlijk ja. Of ipv de kaas pijnboompitten. Of beide .
Ik meng roomkaas met kruiden (goedkope val Blanc van de Aldi bv) met geraspte oude kaas.
Beetje verse bieslook evt.
En daar de rauwe champignons mee vullen.
20 minuten in de oven op 200/220 graden.Heerlijk ja. Of ipv de kaas pijnboompitten. Of beide .
wij slapen nooit.
woensdag 30 december 2015 om 18:45
quote:Websurfer1974 schreef op 30 december 2015 @ 18:35:
Je zou eens moeten Googlen op 'gevulde champignons tips' bijvoorbeeld, gaat er inene een wereld voor je open! we kunnen allemaal (nou ja bijna allemaal) googlen, maar zeker op de eetpijler vindt men het leuker om beproefde hapjes en gerechten te lezen
Je zou eens moeten Googlen op 'gevulde champignons tips' bijvoorbeeld, gaat er inene een wereld voor je open! we kunnen allemaal (nou ja bijna allemaal) googlen, maar zeker op de eetpijler vindt men het leuker om beproefde hapjes en gerechten te lezen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
woensdag 30 december 2015 om 18:45
Gehakt kan ook, gehakt maken zoals je dat altijd doet maar met veel fijngehakte of geraspte ui en wat kerriepoeder, steeltje dan niet afsnijden maar eruit trekken, dan blijft er een kleine holte over. In Portobello's past méér vulling. Als je bang bent dat het gehakt niet gaar wordt kun je het vooraf rul bakken.
verba volant, scripta manent.
woensdag 30 december 2015 om 18:52
quote:Mylene_Valerie schreef op 30 december 2015 @ 18:49:
Dit is mijn favo gerecht, als het je iets lijkt dan hoor ik het wel. (gemaakt bij een foodmeet van het forum)
[IMG]http://i576.photobucket.com/albums/ss21 ... 111557.jpg[/IMG]
Dat ziet er lekker uit.
Wat zit er in?
Dit is mijn favo gerecht, als het je iets lijkt dan hoor ik het wel. (gemaakt bij een foodmeet van het forum)
[IMG]http://i576.photobucket.com/albums/ss21 ... 111557.jpg[/IMG]
Dat ziet er lekker uit.
Wat zit er in?
woensdag 30 december 2015 om 18:54
quote:bagheera91 schreef op 30 december 2015 @ 18:52:
[...]
Dat ziet er lekker uit.
Wat zit er in?Ik pak het er zo bij. Het is echt verrukkelijk. Is echt van hier he, geen foto van internet. Ik kom er zo op terug maar is zo spannend bij MCA dus kom er zo op terug.
[...]
Dat ziet er lekker uit.
Wat zit er in?Ik pak het er zo bij. Het is echt verrukkelijk. Is echt van hier he, geen foto van internet. Ik kom er zo op terug maar is zo spannend bij MCA dus kom er zo op terug.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven