Gevulde champions

30-12-2015 18:27 48 berichten
Goedenavond

Ik ben voor morgenavond opzoek naar een lekker borrel hapje. ( Ik ben er lekker op Tijd bij ook)

Ik zat te denken aan gevulde champignons.

Nu is mijn vraag of dat van te voren goed klaar te maken is en welke variatie is het lekkerste?
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht he?! Wat zijn dat?!

Sorry geen advies
Gevulde champignons met geraspte kaas en oregano.
.
Je kunt ze nu voorbereiden en morgen in de oven schuiven.
Je zou eens moeten Googlen op 'gevulde champignons tips' bijvoorbeeld, gaat er inene een wereld voor je open!
Hahaha ja ja ik zag de spelfout toen ik het al verstuurd had

Maar goed. waar ik geen ga is gelukkig wel een oven
Ik meng roomkaas met kruiden (goedkope val Blanc van de Aldi bv) met geraspte oude kaas.

Beetje verse bieslook evt.

En daar de rauwe champignons mee vullen.

20 minuten in de oven op 200/220 graden.
Champignons schoonmaken, steeltje eruit. Dan kleine spekblokjes samen met een sjalotje even bakken. In een kommetje kruidenkaas los roeren. Spekjes en sjalotje erdoor. Dan de champignons vullen en 15/20 in de oven. Erg lekker!
Laatst gegeten met spekjes, mozzarella en rode pesto. Was zeer lekker.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 30 december 2015 @ 18:37:

Ik meng roomkaas met kruiden (goedkope val Blanc van de Aldi bv) met geraspte oude kaas.

Beetje verse bieslook evt.

En daar de rauwe champignons mee vullen.

20 minuten in de oven op 200/220 graden.Heerlijk ja. Of ipv de kaas pijnboompitten. Of beide .
wij slapen nooit.
Ik begrijp dat je ze dus echt wel warm moet eten? (is mogelijk, maar even voor de zekerheid)
quote:Websurfer1974 schreef op 30 december 2015 @ 18:35:

Je zou eens moeten Googlen op 'gevulde champignons tips' bijvoorbeeld, gaat er inene een wereld voor je open! we kunnen allemaal (nou ja bijna allemaal) googlen, maar zeker op de eetpijler vindt men het leuker om beproefde hapjes en gerechten te lezen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Gehakt kan ook, gehakt maken zoals je dat altijd doet maar met veel fijngehakte of geraspte ui en wat kerriepoeder, steeltje dan niet afsnijden maar eruit trekken, dan blijft er een kleine holte over. In Portobello's past méér vulling. Als je bang bent dat het gehakt niet gaar wordt kun je het vooraf rul bakken.
verba volant, scripta manent.
Dit is mijn favo gerecht, als het je iets lijkt dan hoor ik het wel. (gemaakt bij een foodmeet van het forum)

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 30 december 2015 @ 18:49:

Dit is mijn favo gerecht, als het je iets lijkt dan hoor ik het wel. (gemaakt bij een foodmeet van het forum)

[IMG]http://i576.photobucket.com/albums/ss21 ... 111557.jpg[/IMG]

Dat ziet er lekker uit.

Wat zit er in?
quote:Websurfer1974 schreef op 30 december 2015 @ 18:35:

Je zou eens moeten Googlen op 'gevulde champignons tips' bijvoorbeeld, gaat er inene een wereld voor je open! Ik wist dat een reactie als deze er tussen zou zitten
quote:bagheera91 schreef op 30 december 2015 @ 18:52:

[...]

Dat ziet er lekker uit.

Wat zit er in?Ik pak het er zo bij. Het is echt verrukkelijk. Is echt van hier he, geen foto van internet. Ik kom er zo op terug maar is zo spannend bij MCA dus kom er zo op terug.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:iceteapeach schreef op 30 december 2015 @ 18:43:

[...]

Heerlijk ja. Of ipv de kaas pijnboompitten. Of beide .Goed idee! Ik ga volgende keer ook voor beide
quote:bagheera91 schreef op 30 december 2015 @ 18:45:

Ik begrijp dat je ze dus echt wel warm moet eten? (is mogelijk, maar even voor de zekerheid)Ja vind ik wel. Beetje lauw kan nog net maar koud laat ik ze staan.
Als je alleen mag googelen kunnen ze het forum we opdoeken

En steeltje eruit draaien ipv snijden lijkt me meer dan logisch toch? Waar laat je anders de vulling.
Flinterdun stukje vd hoed afsnijden met een scherp mes, dan blijven ze staan. Kies wel voor champignons met smaak
Je bent zelf een theepot
Met ui, knoflook, bacon en cheddar... Scoor ik altijd mee!
Ik vul ze met lente ui en gerookte kaas.
quote:SuzanneSuus schreef op 30 december 2015 @ 19:07:

Flinterdun stukje vd hoed afsnijden met een scherp mes, dan blijven ze staan. Kies wel voor champignons met smaak

Dat is een handige tip

Wat voor champignons zou jij aanbevelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven