Gevulde champions
woensdag 30 december 2015 om 19:31
quote:rosanna08 schreef op 30 december 2015 @ 18:45:
[...]
we kunnen allemaal (nou ja bijna allemaal) googlen, maar zeker op de eetpijler vindt men het leuker om beproefde hapjes en gerechten te lezen
Begrijp ik, maar deze site van de link zag ik toevallig afgelopen week, ik zocht zelf ook tips, leek me i.i.g. geen verkeerde aanvulling voor dit topic en zo kan ik dit topic voor mezelf eventueel makkelijker terug vinden.
Als je de link niet wilt lezen ben je dat immers ook niet verplicht!
[...]
we kunnen allemaal (nou ja bijna allemaal) googlen, maar zeker op de eetpijler vindt men het leuker om beproefde hapjes en gerechten te lezen
Begrijp ik, maar deze site van de link zag ik toevallig afgelopen week, ik zocht zelf ook tips, leek me i.i.g. geen verkeerde aanvulling voor dit topic en zo kan ik dit topic voor mezelf eventueel makkelijker terug vinden.
Als je de link niet wilt lezen ben je dat immers ook niet verplicht!
woensdag 30 december 2015 om 19:37
quote:bagheera91 schreef op 30 december 2015 @ 18:53:
[...]
Ik wist dat een reactie als deze er tussen zou zittenJe OP wekt anders niet bepaald de indruk dat je zelfs de beginselen van gevulde champiGNons maken al weet, dus zou ik wat minder afstotelijk reageren als ik jou was, dit topic heb ik i.i.g. alvast niet meer nodig.
[...]
Ik wist dat een reactie als deze er tussen zou zittenJe OP wekt anders niet bepaald de indruk dat je zelfs de beginselen van gevulde champiGNons maken al weet, dus zou ik wat minder afstotelijk reageren als ik jou was, dit topic heb ik i.i.g. alvast niet meer nodig.
woensdag 30 december 2015 om 19:41
afstotelijk reageren doe niet zo aangebrand Websurfer.
En als je nou gewoon de link had toegevoegd was het al heel anders over gekomen.
Maar ik help je even
quote:Websurfer1974 schreef op 30 december 2015 @ 18:35:
Je zou eens moeten Googlen op 'gevulde champignons tips' bijvoorbeeld, gaat er inene een wereld voor je open! https://www.google.nl/web ... t&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=gevulde%20champignons%20tips
En als je nou gewoon de link had toegevoegd was het al heel anders over gekomen.
Maar ik help je even
quote:Websurfer1974 schreef op 30 december 2015 @ 18:35:
Je zou eens moeten Googlen op 'gevulde champignons tips' bijvoorbeeld, gaat er inene een wereld voor je open! https://www.google.nl/web ... t&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=gevulde%20champignons%20tips
woensdag 30 december 2015 om 19:43
quote:Websurfer1974 schreef op 30 december 2015 @ 19:37:
[...]
Je OP wekt anders niet bepaald de indruk dat je zelfs de beginselen van gevulde champiGNons maken al weet, dus zou ik wat minder afstotelijk reageren als ik jou was, dit topic heb ik i.i.g. alvast niet meer nodig.
Trek die panty niet zo strak joh. Jou reactie trekt evenmin volle zalen.
Als je hier niet wil zijn en je vooral zorgen maakt om een auto correct. Dan snap ik überhaupt niet waarom je de moeite genomen had om te reageren.
[...]
Je OP wekt anders niet bepaald de indruk dat je zelfs de beginselen van gevulde champiGNons maken al weet, dus zou ik wat minder afstotelijk reageren als ik jou was, dit topic heb ik i.i.g. alvast niet meer nodig.
Als je hier niet wil zijn en je vooral zorgen maakt om een auto correct. Dan snap ik überhaupt niet waarom je de moeite genomen had om te reageren.
woensdag 30 december 2015 om 19:49
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 30 december 2015 @ 19:41:
Maar ik help je even
[...]
https://www.google.nl/web ... t&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=gevulde%20champignons%20tipsOh, ik bedoelde "zoekopdracht", maar laat maar, geen interessant onderwerp verder.
Maar ik help je even
[...]
https://www.google.nl/web ... t&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=gevulde%20champignons%20tipsOh, ik bedoelde "zoekopdracht", maar laat maar, geen interessant onderwerp verder.
woensdag 30 december 2015 om 19:50
quote:Moemoe64 schreef op 30 december 2015 @ 19:46:
Ik gebruik de volgende vulling: verse spinazieblaadjes klein snijden, even aanstoven, samen met kleine blokjes tomaat. Daarna kruidenkaas (Boursin cuisine) erdoor mengen, enkele druppels citroensap en bovenop wat geraspte kaas.
Dat klinkt ook erg lekker
Hoe lang/heet gaat dat in de oven.
Ik gebruik de volgende vulling: verse spinazieblaadjes klein snijden, even aanstoven, samen met kleine blokjes tomaat. Daarna kruidenkaas (Boursin cuisine) erdoor mengen, enkele druppels citroensap en bovenop wat geraspte kaas.
Dat klinkt ook erg lekker
Hoe lang/heet gaat dat in de oven.
woensdag 30 december 2015 om 19:52
Iets heel anders, maar ik zag vanmiddag toevallig dit recept: http://www.keukenliefde.nl/borrelbrood/
Lijkt me erg lekker!
Lijkt me erg lekker!
woensdag 30 december 2015 om 19:54
quote:bagheera91 schreef op 30 december 2015 @ 19:43:
[...]
Hahahaa, lekker dom offtopic iemand afzeiken omwille van een tip die hij geeft en dan jengelen omdat je op een spelfoutje werd gewezen.
Maar goed, 'gevulde schampions', wat zijn dat, effe Googlen hoor, hahahaa...
[...]
Hahahaa, lekker dom offtopic iemand afzeiken omwille van een tip die hij geeft en dan jengelen omdat je op een spelfoutje werd gewezen.
woensdag 30 december 2015 om 19:57
quote:Websurfer1974 schreef op 30 december 2015 @ 19:54:
[...]
Lieve websurfer doe eens niet zo aangebrand? Je forumt nog maar pas hé. Ik heb je al een paar keer zo zien doen als iemand wat tegen je zegt wat je niet helemaal aanstaat.
Maar probeer het eens niet zo persoonlijk te nemen en doe gezellig mee.
Wat is de lol om een champignon topic om zeep te helpen met knorrig gedoe?
[...]
Lieve websurfer doe eens niet zo aangebrand? Je forumt nog maar pas hé. Ik heb je al een paar keer zo zien doen als iemand wat tegen je zegt wat je niet helemaal aanstaat.
woensdag 30 december 2015 om 20:09
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 30 december 2015 @ 19:57:
[...]
Dan ga je elkaars tips af zitten zeiken, ik lach wel hoor (als ik zin heb), oké!?
Als het een tip is die je niet wilt/kunt gebruiken dan sla je die tip even over, misschien/wellicht dat iemand anders er wel iets aan heeft, ik trek me dit ook niet persoonlijk aan, maar het topic om zeep helpen hebben jullie zelf gedaan, maakt niet uit, ik heb andere topics gevonden op dit forum met hetzelfde onderwerp, de tip die ik zocht heb ik al.
Google 'Gevulde champignons Viva' en whalla.
Veel plezier met jullie onvriendelijke houding verder!
[...]
Dan ga je elkaars tips af zitten zeiken, ik lach wel hoor (als ik zin heb), oké!?
Als het een tip is die je niet wilt/kunt gebruiken dan sla je die tip even over, misschien/wellicht dat iemand anders er wel iets aan heeft, ik trek me dit ook niet persoonlijk aan, maar het topic om zeep helpen hebben jullie zelf gedaan, maakt niet uit, ik heb andere topics gevonden op dit forum met hetzelfde onderwerp, de tip die ik zocht heb ik al.
Google 'Gevulde champignons Viva' en whalla.
Veel plezier met jullie onvriendelijke houding verder!
woensdag 30 december 2015 om 20:23
quote:silviaapje schreef op 30 december 2015 @ 20:10:
ik vind met roomkaas met kruiden erin altijd een goeie basis.
dan kun je vanalles toevoegen.
spekjes lijken me erg lekker erbij!
je brengt me op ideeën to, en das best gek want mijn man is champignonboer haha!!Roomkaas/kruidenkaas lijkt mij ook een goede basis. Ik weet niet of ik er spek in zal doen ivm vegetarische wensen.
ik vind met roomkaas met kruiden erin altijd een goeie basis.
dan kun je vanalles toevoegen.
spekjes lijken me erg lekker erbij!
je brengt me op ideeën to, en das best gek want mijn man is champignonboer haha!!Roomkaas/kruidenkaas lijkt mij ook een goede basis. Ik weet niet of ik er spek in zal doen ivm vegetarische wensen.
woensdag 30 december 2015 om 20:24
donderdag 31 december 2015 om 12:44
I love champies! Wat ik vaak doe - misschien is het al genoemd - steeltje eraf snijden, beetje 'hol' proberen te maken in de hoed en dan lekker roomkaas erin en nog wat verse bieslook erover heen als garnering. Even roosteren in de oven of in een pan en smullen maar! Heerlijk, gezond & cheap! Ineens heb ik spijt dat wij kipkluifjes gaan maken als borrelhap haha maar dat is ook lekker!