guilty pleasures

30-05-2017 16:14 446 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb vandaag zon super goedkope boerencake gekocht , lekker klef , met een half chemisch citroen smaakje , niet omdat het kan , maar omdat het af en toe moet :)
dat geld ook voor bifi , en ravioli uit blik .. sorry :)
meer ?
Afbeelding
anoniem_343603 wijzigde dit bericht op 20-07-2017 19:05
27.44% gewijzigd
eten moet je toch, kun je beter wat lekkers maken
Alle reacties Link kopieren
nu de winkels weer vol liggen met sint goed: witte chocolade kruid /pepernoten gevulde speculaas :kwijl:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Milky Way Candy Rolls.
'Cause the sweetest kiss I ever got is the one I've never tasted.
Alle reacties Link kopieren
boterham met choco EN pindakaas
Alle reacties Link kopieren
Vette bladerdeeg kaasbroodjes van de Hema
Kauwgomballen uit strip (soms wel 2 strips achterelkaar)
Venco mintnopjes (wit & rode balletjes)
Chips, chocola, patat, kroket, zoutjes, koekjes zooo lekker allemaal maar vooral chips en chocola moet ik niet in huis hebben want dat gaat te snel op.
Alle reacties Link kopieren
Arretjescake....
Maak ik gelukkig maar gemiddeld 1x per jaar. Anders ging het helemaal de verkeerde kant op.....

En chips is het allerlekkerste wat er bestaat. Ik zou willen dat ik erop kon leven. Maar helaas. Ik word er alleen maar moddervet van dus haal ik het bijna nooit in huis. Maar het verlangen er naar is er altijd....
Alle reacties Link kopieren
over chips gesproken , deze week in de aanbieding bolognese chips van Croky , ik koop alleen deze van hun, de rest is gewoon niet lekker, vanaaf op de bank met een goede thriller , heb er nu al zin in !
eten moet je toch, kun je beter wat lekkers maken
Pannenkoeken met appel en spek en dan met kaneelsuiker.
Alle reacties Link kopieren
Avocado op geroosterd brood met vegetarische saté van Mora ... :proud:
Alle reacties Link kopieren
maar avocado is toch heel gezond en dan hoef je je toch niet guilty te voelen?
Alle reacties Link kopieren
Ugh ik had dit topic niet aan moeten klikken met goede voornemens enzo. Mijn lijf schreeuwt om cookie dough ijs. Ik maak maar braaf een kopje verse munt thee. :'(
Alle reacties Link kopieren
Heb me gisteren vergrepen aan ijs, creme brullee. Mijn lievelingssmaak. Als deze op is, zal ik maar geen nieuwe meer halen.....
Alle reacties Link kopieren
Ben net terug uit Schotland en het is maar goed dat ik daar niet woon... Fish & chips, full scottish breakfast, steak & ale pie, al die smaken chips, beef jerky, ik hou ervan :kwijl:
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Alle reacties Link kopieren
Wat is eigenlijk het verschil tussen full English en full scottish breakfast?
Alle reacties Link kopieren
iones schreef:
17-10-2017 18:27
...

En chips is het allerlekkerste wat er bestaat. Ik zou willen dat ik erop kon leven. Maar helaas. Ik word er alleen maar moddervet van dus haal ik het bijna nooit in huis. Maar het verlangen er naar is er altijd....
Mee eens, maar is dat serieus een guilty pleasure? @(

Iedereen die mij kent, weet dit. Ik vertel het ze op geregelde basis namelijk. Schaamteloos.
Veritas vos liberabit
Alle reacties Link kopieren
VickyP schreef:
05-01-2018 19:26
Ben net terug uit Schotland en het is maar goed dat ik daar niet woon... Fish & chips, full scottish breakfast, steak & ale pie, al die smaken chips, beef jerky, ik hou ervan :kwijl:
Dan zou je het figuur van Miss Pollard krijgen :proud:
Veritas vos liberabit
Alle reacties Link kopieren
Charlotte717 schreef:
06-01-2018 16:54
Dan zou je het figuur van Miss Pollard krijgen :proud:
Haha! Precies!
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Alle reacties Link kopieren
Celaena_Aelin schreef:
06-01-2018 16:22
Wat is eigenlijk het verschil tussen full English en full scottish breakfast?
Ik denk de haggis en black pudding.

Wikipedia zegt dit:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Full_breakfast
vickyp wijzigde dit bericht op 06-01-2018 17:56
Reden: Aanvulling
14.98% gewijzigd
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Alle reacties Link kopieren
iones schreef:
05-01-2018 18:58
maar avocado is toch heel gezond en dan hoef je je toch niet guilty te voelen?

Weet ik, maar met satésaus wordt het al een stuk minder gezond :proud:
Alle reacties Link kopieren
Dubbele guilty pleasure hier: super ongezonde cruesli eten uit het pak terwijl ik dr Phil kijk.

Hij is terug! :cheer2:
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Een klontje boter met pure hagelslag "prakken" en zo opeten :-o :cheer:
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
donker geroosterd brood met een kom bonen in tomatensaus
rauw zandkoekjesdeeg
aardappelsalade met augurkjes
cote d'or melkchocolade uit de koelkast
milka paaseitjes
rauwe zelfgemaakte aardappelkroketjes
snoephartjes (die met de tekst erop)

en nu ga ik een miniem stukje 70+ chocolade eten...
not all who wander are lost
groentechips met truffelmayo, of had ik dat al gezegd? ;-)
Alle reacties Link kopieren
Stond gisteren bij medicamenten Die Grenze. Op de toonbank stonden overgebleven chocolade sinterklaasjes van Milka voor 49 cent.
Ik heb er twee meegenomen, een voor mijn man, een voor mezelf. Omdat ik zo'n ding niet kan delen.....
Alle reacties Link kopieren
Oh wat een heerlijke ranzigheden allemaal !

Ik wordt bij vlagen ook nog dolgelukkig van zo vieze ordinaire sneeuwster- taart Met van die smerige advocaat erin ,

Net niet goed laten ontdooien, zodat de room en de advocaat nog half ijs zijn, HMMMMM

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven