guilty pleasures

30-05-2017 16:14 446 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb vandaag zon super goedkope boerencake gekocht , lekker klef , met een half chemisch citroen smaakje , niet omdat het kan , maar omdat het af en toe moet :)
dat geld ook voor bifi , en ravioli uit blik .. sorry :)
meer ?
Afbeelding
anoniem_343603 wijzigde dit bericht op 20-07-2017 19:05
27.44% gewijzigd
eten moet je toch, kun je beter wat lekkers maken
Ik ben echt van de hartige dingen.

Pangsit van mijn Indonesische tante (of de Chinees, maar die eerste is lekkerder)
Tijgernootjes
Rijstwafels met smeerkaas
Naturel chips met Fantasiadip van Calvé
Bladerdeegstengels met kaas, wel zelfgemaakt
Bugles met Danish chef
Alle reacties Link kopieren
Rottopic dit :biggrin:

-Ijskoffie van DE, Starbucks of Lidl - Heerlijk!
-Pickle chips van Lays ( is niet meer te krijgen helaas :'( )
-Dikke double chocolate chips cookies van de broodafdeling bij AH of AH to Go, of de oatmeal variant.
-Witte bonen in tomatensaus
-Wereldgerecht van Knorr ' Beef Chimmichurri' die gaat met zijn 2en ook helemaal op, vooral de rijst is super ongezond want er gaat heel veel creme fraiche door heen :facepalm:


Ik kan nog wel even doorgaan !
May the force be ever in your favor, Mr. Potter - Gandalf (The Chronicles of Narnia)
Benedryl-Cabbagepatch schreef:
12-01-2018 19:19
Rottopic dit :biggrin:

-Ijskoffie van DE, Starbucks of Lidl - Heerlijk!
-Pickle chips van Lays ( is niet meer te krijgen helaas :'( )
-Dikke double chocolate chips cookies van de broodafdeling bij AH of AH to Go, of de oatmeal variant.
-Witte bonen in tomatensaus
-Wereldgerecht van Knorr ' Beef Chimmichurri' die gaat met zijn 2en ook helemaal op, vooral de rijst is super ongezond want er gaat heel veel creme fraiche door heen :facepalm:


Ik kan nog wel even doorgaan !
Pickle chips is in België te verkrijgen! Ook met ribbels en de pringles variant
Alle reacties Link kopieren
DianaBerrigan schreef:
12-01-2018 19:23
Pickle chips is in België te verkrijgen! Ook met ribbels en de pringles variant
Op naar België dus ! :flirting:
May the force be ever in your favor, Mr. Potter - Gandalf (The Chronicles of Narnia)
Pickle chips heb ik al bij de AH gezien hoor... (in Nederland)
Alle reacties Link kopieren
Als kind was ik dol op rauwe spaghetti met honing :mrgreen:

Tegenwoordig eet ik al eens 'broodje rotzooi': spekblokjes met look en gesnipperde ui bakken, tomatenpuree bij, bakje roomkaas natuur en het zootje op een geroosterde boterham doen.
Het ligt enorm zwaar op de maag maar eens in de zoveel tijd heb ik het gewoon nodig.

Ook nog: oesterzwammen, look, spekblokjes en room, er zijn dagen dat ik daarop kan leven.

Spruitjes met spekblokjes idem.

Verder had je vroeger bekertjes met instant aardappelpuree met een smaakje: tomaat of spinazie of nog iets.
Ik was daar dol op maar het is nergens meer te vinden :'(

O ja en al die politiek incorrecte zakjes en pakjes vind ik meestal wel lekker.
't Is dat ik graag zelf kook en het niet heel gezond is allemaal maar zo eens in de zoveel tijd mag het wel vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Nu wil ik pickle chips... Na mijn witte boterham met een speculaasje erop (hmm, die had ik dan gisteravond al moeten maken, dan was ie nu lekker zompig geweest...).
Winter is coming...
Alle reacties Link kopieren
Doubletree20 schreef:
13-01-2018 07:16
Pickle chips heb ik al bij de AH gezien hoor... (in Nederland)
https://www.ah.nl/producten/product/wi2 ... -s-pickles
Alle reacties Link kopieren
3 jaar geleden tikte de weegschaal de 3 cijfertjes aan. Knop ging om en inmiddels 25 kilo afgevallen. Wil er nog 10 kilo af, alleen even pauze want zwanger. :lol:

Heb alles kwa eten op zich kunnen laten. Eet misschien per jaar 5 keer snack,voorheen was dit 3 keer per week. Enige waar ik echt niet af kan blijven is Tony chocoloney :heart:
Alle reacties Link kopieren
*Schop!*

Mijn guilty pleasures zijn een kaassouffle (nog beter: een ham-kaassoufflé) op een pistoletje. Gedroogde uitjes uit een bakje lepelen. Appelmoes met een rietje uit het potje slurpen.

Eens denken of ik nog meer GP’s heb...
Alle reacties Link kopieren
Bekertje instant carbonara en andere rotzooi, heerlijk.

Pakje pancetta met een glas rosé erbij, de combi van zurig en zout/vet, love it.

4/4 cakebeslag van 1 ei maken en dan zo oplepelen - de indigestie achteraf neem ik er wel bij.

Bakje gekonfijt fruit, ook lekker.
Alle reacties Link kopieren
Milka bubbly
Haribo snoepjes. Vooral kikkers, kersen en perziken.
Alle reacties Link kopieren
Harde droge worst liefst met venkelzaad, maar met walnoot of kastanje mag ook. Heel af en toe koop ik er een. Heb net het laatste stuk op en toen zag ik dit topic :P
.
Alle reacties Link kopieren
Milka extra romig (maar die zie ik niet meer in de schappen bij onze supermarkt).
En uit de categorie McDonalds: het ijsje met warme caramelsaus en de McKroket (en bij voorkeur door elkaar....)
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Van appie, chocolade mousse met een beker geklopte slagroom. Het liefst een halve beker van het één over een halve beker van het ander. Van de Aldi, die grote paarsachtige tabletten chocola met rozijnen en nootjes. Voor de tv naar niks kijken en dan twee van die dingen oppeuzelen.
Doe ik, nog niet, zo vaak. Wil niet over de 80 kilo maar later, als ik wat dement ben of zo, ga ik daar echt op leven.
Alle reacties Link kopieren
Een fles wijn van 50 euro. Pleasure maar behoorlijk guilty
Alle reacties Link kopieren
Ik gooi hem er weer in:
Frikandelbroodjes uit de suup.
Big Mac >> hier droom ik al maanden over en ben aardig trots dat ik me er nog niet aan heb toegegeven. En dat terwijl ik op 3 minuten fietsen van een Mac woon (die er al 2 jaar staat en ik er nog niet 1x binnen ben geweest)
Alle reacties Link kopieren
Zachte kaneelstokjes, ik kan er maar niet afblijven
Alle reacties Link kopieren
Witbrood met citroenmayo, paprika chips en kaas. mmmmmmmm
Mijn kinderen verklaren me voor gek:-)
Alle reacties Link kopieren
Magnum ijs vanaf het stokje en dan in een hoge desertglas doen.
Dan een klodder mokka cream erop doen. Heerlijk.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
Jaja007 schreef:
01-11-2018 17:33
Magnum ijs vanaf het stokje en dan in een hoge desertglas doen.
Dan een klodder mokka cream erop doen. Heerlijk.
Waar koop je mokka cream? Of maak je het zelf?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven