Haat aan de aardappel!
donderdag 22 september 2011 om 16:33
Ik niet, ben er dol op: gekookt, gebakken en gefrituurd, puree.
Noem maar op, ik ben dol op de aardappel en alles wat je ermee kan.
Ga zo ook heerlijke kruimige aardappeltjes met snijbonen en een heerlijk stukje vlees eten. Verheug ik me nu al op.
(ben ook dol op rijst en pasta, helaas een koolhydraten fan hier)
Noem maar op, ik ben dol op de aardappel en alles wat je ermee kan.
Ga zo ook heerlijke kruimige aardappeltjes met snijbonen en een heerlijk stukje vlees eten. Verheug ik me nu al op.
(ben ook dol op rijst en pasta, helaas een koolhydraten fan hier)
donderdag 22 september 2011 om 16:36
Yum, aardappels! Ik vind het ze het minst als ze 'gewoon' gekookt zijn, pureer ze dan liever even. Gister heel lekker rolletjes van spitskool gemaakt, met een laagje aardappelpuree en pittig gehaktmengsel. Oeh of een paar appeltjes meekoken en dan pureren. Ooh of met een zuurkool-creme-fraiche-hamlap-paprikapoeder mengsel! Of gewoon lekker opgebakken met wat paprikapoeder en lekkere kruiden. Of gepoft! Met een frisse knoflooksaus.
Ik hou op.
Ik hou op.
donderdag 22 september 2011 om 16:38
donderdag 22 september 2011 om 16:44
quote:itsssme schreef op 22 september 2011 @ 16:38:
Ja ik eet nog bij mijn ouders.
Gebakken vind ik ook heel lekker!
Puree gaat wel.
Maar gekookt, oneee! Doe er altijd maar kerrie poeder op en andere kruiden.
Het liefst eet ik echt elke dag pasta en rijst en andere aparte dingen! mmmmm.....
Helaas vandaag weer; gekookte aardappel
Hoeft niet, je kan ook tegen je moeder zeggen :mam ga lekker zitten, ik zorg voor het eten vanavond.
En ga zelf creatief aan de slag.
Niet zeuren.
Ja ik eet nog bij mijn ouders.
Gebakken vind ik ook heel lekker!
Puree gaat wel.
Maar gekookt, oneee! Doe er altijd maar kerrie poeder op en andere kruiden.
Het liefst eet ik echt elke dag pasta en rijst en andere aparte dingen! mmmmm.....
Helaas vandaag weer; gekookte aardappel
Hoeft niet, je kan ook tegen je moeder zeggen :mam ga lekker zitten, ik zorg voor het eten vanavond.
En ga zelf creatief aan de slag.
Niet zeuren.
donderdag 22 september 2011 om 16:47
Aardappels gekookt en gepoft heerlijk.
Frites vind al minder. Gebakken aardappelen hou ik echt niet van.
O ja rijst. Daar word ik niet blij van. Kip vind ik echt niet 'binnen te houden'. De combinatie rijst met kip en zoetzure saus vind ik een nachtmerrie. 'Haat aan' wil ik niet zeggen. Maar het komt hier niet op tafel. En iemand die het kookt daar schuif ik niet bij aan tafel.
Frites vind al minder. Gebakken aardappelen hou ik echt niet van.
O ja rijst. Daar word ik niet blij van. Kip vind ik echt niet 'binnen te houden'. De combinatie rijst met kip en zoetzure saus vind ik een nachtmerrie. 'Haat aan' wil ik niet zeggen. Maar het komt hier niet op tafel. En iemand die het kookt daar schuif ik niet bij aan tafel.