Heeft de C1000 nog een Amerikaans schap?

31-07-2010 17:22 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij hadden altijd een C1000 in onze stad, helaas is die sinds een tijdje weg. Ik haalde daar graag mijn geliefde Tesi Bon Cheeze Curlz uit het Amerikaanse schap. En de Antilliaanse Fria, hmmm..!

Nu vertelde iemand mij dat de C1000 dat Amerikaanse schap niet meer heeft, klopt dat? Ik wil namelijk anders een keer wanneer ik in de buurt ben langs een andere C1000 gaan, maar aangezien de eerstvolgende op drie kwartier rijden ligt, wil ik het even controleren
Bij ons hebben ze dat schap nog wel, en ook bij de appie
quote:dangeensuus schreef op 31 juli 2010 @ 17:24:

Bij ons hebben ze dat schap nog wel, en ook bij de appieGrote stad, grote winkel zeker?
Eh nee , geen grote stad ( vlakbij Utrecht) maar de buurt c1000 ( echt een klein rotwinkeltje) heeft het wel. Ook de vier appies in de regio hier hebben het
Lucky You! Maar dan moet het bij de C1000 waar ik naartoe ga ook vast lukken. Bedankt!
Ben er net van terug...maar kan het me niet herinneren....de Liddel heeft dat ngo wel volgens mij.
de lidl heeft geen amerikaans schap met die cheese curlz
quote:dangeensuus schreef op 31 juli 2010 @ 17:24:

Bij ons hebben ze dat schap nog wel, en ook bij de appieHebben ze daar toevallig ook nog Mac&Cheese?
Bij de C1000 waar mijn man werkt hebben ze het kort geleden weg gedaan wegens slechte verkoopcijfers.
Volgens mij wel, maar bij de Makro hebben ze het zeker weten ( die mac and cheese, net als marshmellow fluff, limonade poeder, oreo's, butterfingers, reese peanutbuttercups etc)
De c1000 bij mij heeft het nog. De plus trouwens ook...
Perfectionisme is niet perfect...
en turks en surinaams en bij ons ook pools en idd amerikaans. T is wel een hele grote c1000 maar goed... misschien kan jouw C1000 voor je bestellen??
quote:bijtje29 schreef op 31 juli 2010 @ 17:55:

en turks en surinaams en bij ons ook pools en idd amerikaans. T is wel een hele grote c1000 maar goed... misschien kan jouw C1000 voor je bestellen??

Ik heb dus geen C1000 meer

Er is ook een american goodies site, alleen is het daar toch een stuk prijziger. Ik rij er graag een keer voor om!
Hangt -denk ik- van het filiaal af maar bij mij in de buurt hebben ze een schap Amerikaans en koosjere artikelen.

Bij Vomar kan ik ook voor Amerikaanse boodschappen terecht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven