Help: rosé Sutter Home uit assortiment C1000

03-02-2012 14:58 16 berichten
Daar ben ik weer ...........

Omdat vorig jaar mijn favoriete rosé uit het assortiment ging bij de Lidl ben ik na lang proeven overgestapt op een andere die bijna net zo lekker is: de rosé van het merk Sutter Home , white zinfandel, die te krijgen was bij de C1000. Ik wilde vandaag weer een doosje gaan halen en hoorde tot mijn schrik dat deze wijn uit het assortiment is aldaar. Weet iemand misschien waar deze rosé nog verkocht wordt? Misschien bij een andere super? Ik heb al gekeken bij AH en de Jumbo maar helaas. Voor ik nu weer op een ander merk over moet gaan vraag ik eerst hier maar even rond.Er zijn ergere zaken in het leven maar toch........

Waar hebben ze dit overheerlijke wijntje nog meer?
Alle reacties Link kopieren
Google even, ik krijg zoveel links van wijnhuizen en c1000....
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Bel de leverancier op bij welke supermarkten ze leveren.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Check de fles, daar staat meestal wel de herkomst op. (En dan ga ik er maar van uit dat je er nog eentje hebt staan.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Uit welk gebied komt de wijn?

Welke druiven zijn er gebruikt of is het een blend van verschillende jaargangen en druiven?

Als het een wijn is van bijvoorbeeld 1 of 2 druivensoorten, uit een kalkrijk gebied, dan moet je opzoek naar een wijn uit datzelfde gebied.

Is het deze?

dan hebben ze ook deze, uit hetzelfde gebied met dezelfde druif:

Alleen zal die 2e iets minder droog zijn.

Beide een ´witte´ Zinfandel uit Californie
het is inderdaad deze eerste. Het is een wijn gemaakt van de white zinfandeldruif en hij komt uit Californië.

Hij is geinporteerd door Sutter-home-europe-Londen.

Staat verder niets op het etiket.
Kusunum ik heb inderdaad deze tweede de "Gallo" meegenomen om te proberen. Het is ook een white zinfandel en hij is ook iets zoet-fruitig.
Je zult nu dus op Zinfandel, rose, Californie kunnen googlen.

Maar die 2e die ik noemde is al een goed alternatief in de schappen van je eigen supermarkt.

Lidl heeft nu een Califonische Zinfandel in de aanbieding.
Misschien kun je gebruik maken van 1 van de 7 zekerheden van de Jumbo:

Mis je een product?

Laat het ons weten! Samen gaan we op zoek naar een goed alternatief. Als je daar niet tevreden over bent, halen wij het artikel binnen twee weken speciaal voor jou in huis. Daarna vind je het product in het vaste assortiment van jouw Jumbo winkel.

Bron: jumbohttp://www.jumbosupermarkten.nl/Homepage/Servi ... dschappen/
Deze rosé van de Lidl vind ik niet lekker.

Ik heb zojuist alle filialen in de buurt gebeld maar helaas, ze hebben niets meer. Heb wel het servicenummer gekregen en zal daar ook nog mijn vraag neerleggen.
gsleutel: bedankt ook voor deze tip!
Misschien dat je ze mailen kunt waar hun wijn nog meer te krijg is in NL?

http://www.sutterhome.com/w_wz.php
wederom bedankt kusunum, de mail is verzonden!
Even een update: heb de familie van deze wijngaard in Californie gemaild en kreeg een leuke mail terug. Ik ben zelfs welkom op hun bedrijf als ik in de buurt ben

Ze hebben mij het telefoonnummer gegeven van de importeur in Nederland en die heb ik gebeld. Kreeg een aardige meneer aan de lijn, heb het verhaal uitgelegd en hij zou het uit gaan zoeken waar ik deze wijn kan krijgen in Nederland. Net toen ik na een week dacht dat ik er niets meer van zou horen kwam er ineens een mail met het aanbod om speciaal voor mij zonder extra kosten enkele dozen (hoeveel mocht ik zelf bepalen) naar mijn woonplaats in het zuiden van Brabant te laten brengen en af te leveren bij de supermarkt waar ik altijd kom.

Ik heb natuurlijk van dit aanbod gebruik gemaakt en binnenkort kan ik dus weer genieten van dit overheerlijke wijntje.

Je ziet het: "waar een wil is is een weg" (en een beetje geluk moet je natuurlijk wel hebben)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven