HELP! Verslaafd.

19-12-2009 00:59 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mergpijpjes(ja lijkt erger dan het is haha), die zonder de jam erin....wat ergggg eet zo een heel pak op!

Waar zijn jullie aan verslaafd en kunnen jullie niet laten staan voordat het helemaal op is?
zat tijdens t typen van mn bericht er natuurlijk weer 1 weg te (vr)eten....
Pffff.... weer een Help!!!!!!!!!!!!! topic.
met zo'n titel denk je toch meer aan iets wat minimaal AA of Keith-waardig is..
Tja, zelf eet ik geen zoetigheid, niet omdat het niet mag maar omdat ik het niet lekker vindt.

Ik denk zelf dat ik 1 van de weinige vrouwen ben die niet van chocola houdt, dus mijn mening!!!!

Belachelijk
maar er is toch vast wel iets wat je niet kan laten liggen als je het in huis hebt?
niet perse zoetigheid....
Nee.

echt niet
wat knap, had ik dat maar......
Maar ik heb een rare verhouding met eten.
Ik vind mergpijpjes verschrikkelijk smerig dus geen enkel begrip van dit front.
waarom? Als ik vragen mag?

Ik trouwens ook hoor, als ik me down voel prop ik me helemaal vol met van alles en nog wat om me daarna daar weer klote over te voelen.
@floor: gek genoeg lustte ik ze vroeger ook niet en ben ik er nu dol op! (en nee ben niet zwanger)
Sigaretten en koffie helaas.
quote:kiss86 schreef op 19 december 2009 @ 01:14:

@floor: gek genoeg lustte ik ze vroeger ook niet en ben ik er nu dol op! (en nee ben niet zwanger)Weet je het zeker?
hahaha jah....heel zeker tenzij je zwanger kan zijn terwijl je ongesteld bent en de pil trouw gebruikt en een condoom....(moet een wonderkind zijn dan)
quote:kiss86 schreef op 19 december 2009 @ 01:13:

waarom? Als ik vragen mag?

Ik trouwens ook hoor, als ik me down voel prop ik me helemaal vol met van alles en nog wat om me daarna daar weer klote over te voelen.

Vraag je dat aan nij?

Of aan een andere poster?
sorry, ja aan jouw....
Ik vind die chocolade kruidnoten altijd verschrikkelijk verslavend tijdens de sinterklaasweken ;)
Oke

Ik ben gewoon niet zo,n eter .

Ik weet ook niet hoe ik dat moet uitleggen.

snacks doen mij niets evenals chips,koek,zoete zooi, het kan mij niet bekoren.

dat is het gewoon.
Weltrusten
quote:Malachite schreef op 19 december 2009 @ 01:24:

Ik vind die chocolade kruidnoten altijd verschrikkelijk verslavend tijdens de sinterklaasweken ;)Een van mijn vriendinnen werkt bij een bedrijf waar ze die dingen maken, en na drie kilo (ze neemt wel eens iets mee, tegen betaling hoor) ga je er toch anders over denken....
Ik heb het met coke... als het in huis is moet het ook op! Maar dat bedoelde je vast niet, aangezien dit op de eten pijler staat.
Ik heb 'n serieuze chipsverslaving en sowieso 'n verslaving aan allerlei junkfoodachtige dingen, maar moet daar van mezelf na de kerst weer mee stoppen. Ik ga dan coldturkey en binnen 2 weken ben ik weer afgekickt van het te vele vreten als ik dat vol hou.
Mergpijpjes vind ik ook vreselijk vies. Om kotsmisselijk van te worden..

Bokkepootjes daarentegen, daar kan ik wel een heel pak van op.

Maar dat gebeurd sporadisch hoor.. Ik heb dat sowieso niet meer echt, dat achter elkaar iets leeg vreten. Vroeger wel trouwens.

I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven