HELP! Verslaafd.

19-12-2009 00:59 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mergpijpjes(ja lijkt erger dan het is haha), die zonder de jam erin....wat ergggg eet zo een heel pak op!

Waar zijn jullie aan verslaafd en kunnen jullie niet laten staan voordat het helemaal op is?
ze hadden hier in de c1000 in de zomer zo een tussending van een sinaasappel en mandarijn,smaak was sinasappel en het was te schillen als een mandarijn..haalde elke dag 3,snoep,gebak en frituur lust ik niet..doe dan maar een rolmops..
quote:DarlingNikki schreef op 19 december 2009 @ 01:07:

Ik denk zelf dat ik 1 van de weinige vrouwen ben die niet van chocola houdt, dus mijn mening!!!!

Belachelijk Ik ook niet!
quote:floor72 schreef op 19 december 2009 @ 01:13:

Ik vind mergpijpjes verschrikkelijk smerig dus geen enkel begrip van dit front.Ikookikookikook. Word al misselijk als ik het woord hóór. Zoete bende.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
bokkepootjes zijn idd heerlijk!

Latte macchiato van de nescafe

bananen

Maom snoep, dan alleen de roze (2 kleuren roze, licht en donker)

bedenk me net dat ik nog studentenhaver in de kast heb staan
quote:tabitha67 schreef op 19 december 2009 @ 10:17:

ze hadden hier in de c1000 in de zomer zo een tussending van een sinaasappel en mandarijn,smaak was sinasappel en het was te schillen als een mandarijn..haalde elke dag 3,snoep,gebak en frituur lust ik niet..doe dan maar een rolmops..

Die hebben ze bij onze C1000 nu ook

Eet smakelijk
Die kerststerren,en kerst koekjes met witte chocolade in de vorm van een sneeuwpop...echt...heel pak leeg.....in me uppie..
Kaaskoekjes of vlinders ik vreet een pak in 1 keer op!
Mergpijpjes heb ik nooit lekker gevonden. Verder ben ik nergens echt verslaafd aan. Vind wel veel dingen erg lekker, maar niet dat ik me niet in kan houden ofzo.

Champagnetruffels van de AH zijn wel ontzettend lekker, vorig jaar veel van op, dit jaar heb ik ze nog niet gekocht. Bewust niet, als ik daar aan begin is het einde zoek, vrees ik. Ze zijn gelukkig alleen met de feestdagen te koop.
...
quote:Vl43inder schreef op 19 december 2009 @ 02:16:

[...]

Een van mijn vriendinnen werkt bij een bedrijf waar ze die dingen maken, en na drie kilo (ze neemt wel eens iets mee, tegen betaling hoor) ga je er toch anders over denken....3 kilo, ziek! :D
quote:tabitha67 schreef op 19 december 2009 @ 10:17:

ze hadden hier in de c1000 in de zomer zo een tussending van een sinaasappel en mandarijn,smaak was sinasappel en het was te schillen als een mandarijn..haalde elke dag 3,snoep,gebak en frituur lust ik niet..doe dan maar een rolmops..Ja die zijn lekker, minneola's heten ze, toch?
Mentos met cola smaak. Volgens mij puur chemische troep maar vind het gewoon lekker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven