high tea oosten van het land

19-05-2011 13:34 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Ik wil een jarige vriendin graag een high tea geven voor haar verjaardag ongeveer.

Maar nu ben ik niet zo'n google wonder en ervaringen is ook prettig

Waar hebben ze leuke high tea's in het oosten van het land omgeving, deventer, zutphen, enschede doetinchem. ( heel ruim genomen)

Hopelijk hebben jullie tips of aanbevelingen !

Alvast bedankt voor de reacties
Theehuis Dennenoord in Vasse....heel klein maar ontzettend leuk!!
Apeldoorn, in de Korenpassage. Erg leuk en bij mooi weer lekker buiten in de tuin.
Deventer: Wallstreet Tea Rose.

Heb het zelf nooit gedaan, maar ziet er heel mooi uit. (En wat ik daar wel gegeten heb was ook heel lekker!)
sorry, had wijzigen willen aanklikken...
In Zutphen kun je bij de Pelikaan terecht, schijnt heel leuk te zijn, ik koop daar alleen versgebrande koffie en ben nooit blijven plakken om er wat te drinken....
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
In Deventer kan je ook in verschillende lunchrooms een high tea doen.

Taste of honey volgens mij, Oud Deventer, Tetatet.
quote:Nammma schreef op 19 mei 2011 @ 14:05:

Apeldoorn, in de Korenpassage. Erg leuk en bij mooi weer lekker buiten in de tuin.Maar bij slecht weer in een nep decor in een overdekte winkelpassage die zijn beste tijd gehad heeft. Central Park in de Kapelstraat heeft mijn voorkeur en in deventer idd die aan de Walstraat.

http://www.central-park.nl/
Ik kom zelf uit het oosten en heb al een aantal keren gehightead. Oa in deventer bij de wallstreet tearose.. Topper blijft voor mij (en zussen/vriendinnen) theehuis denneoord in vasse! Echt doen!
Ik wilde ook Dennenoord in Vasse roepen, maar zag dat die er al stond. Kleinsman tussen Enschede en Hengelo is ook leuk.
Ik zou ook gelijk zeggen Dennenoord in Vasse maar ook absoluut de Wilmersberg in De lutte. Dit is een mooi Hotel middenin de natuur. Erg mooie omgeving voor een wandeling en ze karren gewoon allerlei lekkers aan + 2 warme snacks. Hoef je zelf geen kleine dingen te bestellen of uit te zoeken. Vind ik altijd erg lastig. Hier krijg je gewoon van alles wat.
Bedankt voor alle tips tot dusver!

Ik ga morgen op mijn gemak alle website's bekijken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven