Hoe eet jij gnocchi

01-03-2026 20:08 28 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wij zijn dol op gnocchi maar ik heb daar eigenlijk maar twee varianten die ik afwissel. Ik maak het met bolognesesaus (en kaas) of met vlees(waar), groente en burrata of pesto. Nu wordt alles lekker met burrata en andere soorten kaas, maar ik wil wel eens iets anders proberen.
Hoe maak jij gnocchi?
Gnocchi met spinazie, garnalen, cherrytomaatjes, parmezaanse kaas en pesto is hier favoriet

Het recept met Gorgonzola ga ik ook van watertanden. Mjammm. Deze week eens uitproberen.
herfst100 schreef:
01-03-2026 23:12
Dit klinkt heel lekker. Kun je iets specifieker uitleggen hoe je dit maakt?
Is het ook!

Gnocchi, gesneden blokjes pompoen ( ik koop kant en klaar 2 zakken voor 4 personen) 1 hele ui en flinke schep pesto door elkaar husselen en op de bakplaat. 200 gr ongeveer 30 minuten.
Op het laatst schijfjes geitenkaas en honing erover heen. Terug in de oven tot de geitenkaas gesmolten is.
Op je bord wat rucola en walnoten erover heen.
Frietmetmayo schreef:
02-03-2026 09:09
Is het ook!

Gnocchi, gesneden blokjes pompoen ( ik koop kant en klaar 2 zakken voor 4 personen) 1 hele ui en flinke schep pesto door elkaar husselen en op de bakplaat. 200 gr ongeveer 30 minuten.
Op het laatst schijfjes geitenkaas en honing erover heen. Terug in de oven tot de geitenkaas gesmolten is.
Op je bord wat rucola en walnoten erover heen.
Dank! Ga het komende week proberen :sun:

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven