Hoe eet jij je stoofpeertjes
zondag 15 november 2009 om 12:59
Hallo,
Man mijn en ik hebben een discussie punt over stoofpeertjes. Ik maak de stoofpeertjes klaar om ze vervolgend met aardappelen en een lekker stukje vlees op te eten.
Hij vind dit niet zo lekker en eet ze liever als toetje...met yoghurt.
Ik zeg dat ik het van huis uit zo eet, met aardappels etc.
Dus hierbij mij vraag hoe eten jullie thuis de stoofpeertjes??
Ben erg benieuwd!
Man mijn en ik hebben een discussie punt over stoofpeertjes. Ik maak de stoofpeertjes klaar om ze vervolgend met aardappelen en een lekker stukje vlees op te eten.
Hij vind dit niet zo lekker en eet ze liever als toetje...met yoghurt.
Ik zeg dat ik het van huis uit zo eet, met aardappels etc.
Dus hierbij mij vraag hoe eten jullie thuis de stoofpeertjes??
Ben erg benieuwd!
zondag 15 november 2009 om 13:38
quote:winniethepooh schreef op 15 november 2009 @ 13:23:
Warme stoofpeertjes zijn wel lekker!!!
Maar dan wel lauwwarm... ze hoeven van mij ook niet dampend in het schaaltje te liggen hoor....
Het is ,denk ik, maar net wat je gewent bent.
Ik eet ze altijd koud als bijgerecht. Heb het dus een keer geprobeert bij mijn schoonouders,maar ik vind warme/lauwe stoofperen echt niet lekker. Kwestie van smaak dus.
Warme stoofpeertjes zijn wel lekker!!!
Maar dan wel lauwwarm... ze hoeven van mij ook niet dampend in het schaaltje te liggen hoor....
Het is ,denk ik, maar net wat je gewent bent.
Ik eet ze altijd koud als bijgerecht. Heb het dus een keer geprobeert bij mijn schoonouders,maar ik vind warme/lauwe stoofperen echt niet lekker. Kwestie van smaak dus.

zondag 15 november 2009 om 15:14

maandag 16 november 2009 om 16:24
maandag 16 november 2009 om 16:25
maandag 16 november 2009 om 16:31
quote:noa schreef op 16 november 2009 @ 16:25:
Iedere keer komt dit topic naar boven en steeds denk ik mmm lekker stoofpeertjes. Ik heb ze zelf nog nooit gemaakt, maar soms koop ik ze kant en klaar. Die eet ik dan gewoon als tussendoortje (soms de hele bak in een keer).
Ja, die koop ik ook wel eens, als ik geen zin heb om te schillen. Maar eigengemaakt zijn ze zo lekker, en eigenlijk is het maken een perenschilletje (kon dit flauwe grapje niet laten). Plus de bonus dat je huis zo lekker knus ruikt als ze staan te stoven!
(Leuke sint-makeover, trouwens )
Iedere keer komt dit topic naar boven en steeds denk ik mmm lekker stoofpeertjes. Ik heb ze zelf nog nooit gemaakt, maar soms koop ik ze kant en klaar. Die eet ik dan gewoon als tussendoortje (soms de hele bak in een keer).
Ja, die koop ik ook wel eens, als ik geen zin heb om te schillen. Maar eigengemaakt zijn ze zo lekker, en eigenlijk is het maken een perenschilletje (kon dit flauwe grapje niet laten). Plus de bonus dat je huis zo lekker knus ruikt als ze staan te stoven!
(Leuke sint-makeover, trouwens )
maandag 16 november 2009 om 19:33