Inspiratie: taartjes! (fototopic)

01-04-2011 23:49 1039 berichten
Alle reacties Link kopieren
Fototopic voor eigengemaakte baksels (lees:taartjes) ter inspiratie voor anderen! Wie vind het leuk om te posten? Zowel goed gelukte kunststukken als misluke misbaksels (ok, minder inspirerend) zijn welkom!





Alle reacties Link kopieren
Sha-la,

Wat een gave draak!! Ik heb een draak aan mijn ketting hangen die ik bijna elke dag draag.....



Ik heb net de datumprikker ingevuld; ik kan maar 1 zaterdag (en dan kan 1 ander weer niet zag ik), misschien 2 maar dat ligt er aan (zie mijn opmerking erbij). Ik hoor het wel.

7 mei zou ik trouwens wel kunnen, maar die datum zag ik er niet bij staan.



Ik heb een leuke koninginnedag gehad, en ook hier zag je kinderen over de markt lopen met cupcakes etc.



Off topic:

Vandaag waren er hier in de buurt op een toeristische plek allemaal oud hollandse spelletjes gehouden. Hebben jullie ooit japanners zien steltlopen? Ik vandaag wel en het was hilarisch! Tot ik medelijden met ze kreeg en ik ze een beetje heb geholpen!
Alle reacties Link kopieren
Shala, jij kunstenaar! Mooi!

Ziet er zo grappig uit dat ie op het 3e plaatje zo van het dienblaadje af lijkt te kruipen. Leuk die stap voor stap-plaatjes.
Alle reacties Link kopieren
Shala ik zag eerst alleen die eerste foto (je hebt pas later het verhaal er bij gezet) en ik dacht, ik reageer maar niet, wat moet ik hier op zeggen muahahah

ik heb ook zin in taartjes maken, sweetsummer let us know when we can roll!!

Ik bedacht me dat ik geen koffie drink... Ik heb altijd wel van die zakjes , echt heel veul zakjes cappucino. Maar als jullie senseo willen moet je je eigen apparaat meenemen
Alle reacties Link kopieren
Yellow love,

ik lust geen koffie, dus dat is simpel!
Alle reacties Link kopieren
Kijk, en daarom vind ik jou ook zo lief, wij begrijpen elkaar



Ik heb gemaild over de datum (ehm de nog niet echt bekende datum vooral dus)
Alle reacties Link kopieren
Kijk, en daarom vind ik jou ook zo lief, wij begrijpen elkaar



Ik heb gemaild over de datum (ehm de nog niet echt bekende datum vooral dus)
Alle reacties Link kopieren
Yellow, ik lust ook geen koffie!
Sha_la, ik vind je draak echt heel erg leuk! Die vorm ook, zo goed.



Enne, lees ik het nu goed.. meedoen??

Lijkt me wel ontzettend leuk! Ik wil heel graag wat leren, anything!

Alleen.. ik zit met een kleine baby, weet niet of dat heel praktisch is. Anders prikken jullie gewoon een datum, en dan kijk ik of ik wat kan regelen voor die dag, ok?



maarre.. dan val ik wel héél erg buiten 't groepje, want ik ben juist een vreselijke koffieleut!
Alle reacties Link kopieren
Maar ik vind koffie wel heul lekker!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Lotteke wat mij betreft doe je mee hoor, maar we gaan eerst een datum prikken ok. Dat is al moeilijk genoeg nu muahhahaha
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Ok ik vind iedereen die hier ooit gereageerd heeft op het topic lief
quote:_yellowlove_ schreef op 02 mei 2011 @ 19:38:

Lotteke wat mij betreft doe je mee hoor, maar we gaan eerst een datum prikken ok. Dat is al moeilijk genoeg nu muahhahaha



Is ok!

*pakt er een lekker kopje koffie bij en wacht af welke datum eruit komt rollen*
Alle reacties Link kopieren
Yellow, Sweet heeft nog een honderdtal data in de datumprikkert gezet; wil je daar ook nog even naar kijken?
Alle reacties Link kopieren
dames wat een mooie taarten en cc's hier weer.

Ik ga vrijdag weer aan de slag. Heb nu een nieuw recept gevonden met iets met witte chocolade en hazelnoten. Leek me wel heel lekker, en die ga ik in mini maken. Verder nog een paar cc met lemon-strawberry. Neefje gaat helpen, kan ie ook een paar voor moederdag meenemen.
Alle reacties Link kopieren
Lotteke , het is 31 juli geworden.
Alle reacties Link kopieren
Kijk er nu al naar uit!! Gezellig!!
Alle reacties Link kopieren
Ik ook!!! Ga morgen weer eens proberen om op mail te reagen,was een beetje druk....
31 juli!! Even kijken in mijn agenda...

Nee hoor, goed gedaan, toch een datum!

Ik ben niet zo van de agenda, dus ik zal vast wel kunnen, tenzij we dan op vakantie zijn (hangt van werk vriend af).

Misschien dat ik voor die tijd wel een workshop doe, dan kan ik ook weer wat meer!
Alle reacties Link kopieren
Friezinnetje, plaats je wel foto's van je taart vrijdag? Ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 'm ook in de agenda staan!



Ehm.. Lotteke? Ik heb echt nog nooit een workshop gevolgd hoor!



Ik ben ook benieuwd naar de taart van F. Overigens ga ik morgen met mijn kleine zusje aan de slag voor moederdag!
Alle reacties Link kopieren
Doel is overigens deze taart



Alle reacties Link kopieren
Grappige taart Sha-la! Heb je wel aparte spuitmondjes voor nodig om dat rozen effect te krijgen.



Heb weer een leuke opdracht binnen, maar duurt nog even voordat ik 'm moet leveren.



Leuk dat jullie gaan meeten! Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
BD, I know. Ga vanmiddag of morgen even kijken of ik die kan vinden en anders los ik het anders op. Heb wel een aantal leuke ideen! Komt in elk geval weer een nieuwe foto binennkort. Ben benieuwd naar je opdracht! Ik heb mijn eerste ook binenn!
Wat een grappige taart, Sha_la!



En van die workshop.. lijkt me gewoon leuk, en ben ik ook weer eens het huis uit

Nee hoor, maar ik vind het gewoon leuk om bezig te zijn, en als dat dan met taart is.. des te beter!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven