Invasie van de rucola...
vrijdag 15 juni 2012 om 12:54
vrijdag 15 juni 2012 om 13:40
vrijdag 15 juni 2012 om 13:51
Bonenschotel met rucola, echt een aanrader en heel gemakkelijk
Recept:
- ui (gesnipperd)
- courgette (in blokjes)
- chorizoworst (in halve plakjes)
- blik kidneybonen
- blik kikkererwten
- blik linzen
- rucola
Chorizo zonder olie uitbakken in de pan, ui en courgette toevoegen en dit meebakken. Daarna kidneybonen, kikkererwten en linzen erbij en nog even verwarmen. Serveren op een bed(je) van rucola.
Recept:
- ui (gesnipperd)
- courgette (in blokjes)
- chorizoworst (in halve plakjes)
- blik kidneybonen
- blik kikkererwten
- blik linzen
- rucola
Chorizo zonder olie uitbakken in de pan, ui en courgette toevoegen en dit meebakken. Daarna kidneybonen, kikkererwten en linzen erbij en nog even verwarmen. Serveren op een bed(je) van rucola.
vrijdag 15 juni 2012 om 14:09
vrijdag 15 juni 2012 om 14:21
quote:untxia schreef op 15 juni 2012 @ 13:40:
'' Rucola snoepjes maken! Die zijn lekker''
Alleen heten die Ricola en hebben ze niets met rucola te maken.
Wat al gezegd is; stamppot of pesto. En als je iemand kent met konijnen kun je die beesten er ook een heel groot plezier mee doen. Hahahahaha, ik zat me al suf te piekeren hoe je die snoepjes kon maken....
'' Rucola snoepjes maken! Die zijn lekker''
Alleen heten die Ricola en hebben ze niets met rucola te maken.
Wat al gezegd is; stamppot of pesto. En als je iemand kent met konijnen kun je die beesten er ook een heel groot plezier mee doen. Hahahahaha, ik zat me al suf te piekeren hoe je die snoepjes kon maken....
vrijdag 15 juni 2012 om 14:27
Ik heb ook ooit de fout begaan een rijtje rucola in de moestuin te zetten. Een paar weken later had ik negen vuilniszakken vol. Ik begrijp wat je bedoelt, TO. Volgend jaar hoef je niet te zaaien; het komt vanzelf overal weer op. Smakelijk
Ook niet aan beginnen: citroenmelisse en aardperen. Onuitroeibaar, dat tuig.
Ook niet aan beginnen: citroenmelisse en aardperen. Onuitroeibaar, dat tuig.
Ik vind hier dingen van.