Is dit een lekker hapje???
zondag 14 november 2010 om 10:38
Mn moeder is vandaag jarig en ik had beloofd wat hapjes voor dr te maken. Ik zou o.a. tomaatjes gevuld met geitenkaas maken. Nou heb ik veel meer tomaat dan geitenkaas....maar...ik heb nog wel gorgonzola! Ik vraag me alleen af of dat wel lekker is als ik erop google krijg ik niet bepaald een rij met recepten, vandaar dat ik het hier vraag. Het lijkt mij niet verkeerd, maar vind het ook zo lullig om straks met hapjes aan te komen die niet te hachelen zijn... en voorproeven is op dit tijdstip nog niet echt een optie voor me
Oh ja, ik heb die gorgonzola van de aldi, die is vrij zacht, zowel van smaak als van structuur. En ik heb van die tros tomaten.
Tomaatjes gevuld met gorgonzola, doen of niet??
Oh ja, ik heb die gorgonzola van de aldi, die is vrij zacht, zowel van smaak als van structuur. En ik heb van die tros tomaten.
Tomaatjes gevuld met gorgonzola, doen of niet??
zondag 14 november 2010 om 14:12
quote:Marriss schreef op 14 november 2010 @ 12:13:
Ben eruit! Heb de tomaatjes met geitenkaas gemaakt, en van de overige tomaten heb ik bruchetta 'mix' gemaakt. De gorgonzola is houdbaar tot 12/12, voor die tijd vind ik vast wel een lekker recept
Dank voor de reacties!
Oh, en de topictitel was inderdaad een lokkertje Gorgonzola is lekker in een quiche en uiteraard op de pizza. Ik heb nog een lekker recept als bijgerecht bij het hoofdgerecht en is met biet. Een tosti met tomaat en gorgonzola. Nou ja, noem maar op.
Ben eruit! Heb de tomaatjes met geitenkaas gemaakt, en van de overige tomaten heb ik bruchetta 'mix' gemaakt. De gorgonzola is houdbaar tot 12/12, voor die tijd vind ik vast wel een lekker recept
Dank voor de reacties!
Oh, en de topictitel was inderdaad een lokkertje Gorgonzola is lekker in een quiche en uiteraard op de pizza. Ik heb nog een lekker recept als bijgerecht bij het hoofdgerecht en is met biet. Een tosti met tomaat en gorgonzola. Nou ja, noem maar op.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven