Kaasfondue
zaterdag 16 april 2011 om 20:53
zaterdag 16 april 2011 om 21:11
zaterdag 16 april 2011 om 21:12
zaterdag 16 april 2011 om 21:18
Wat ik zelf in de kaasfondue gooi is verschillend, want soms doe ik het met witte wijn, soms met Jopen bier (heerlijk!) en soms gooi ik er wat blauwe schimmelkaas bij voor een wat pittigere smaak. Vergeet vooral ook de knoflook niet.
Ik dip met stokbrood, komkommer, bloemkool, bleekselderij, paprika en champignons.
Ik dip met stokbrood, komkommer, bloemkool, bleekselderij, paprika en champignons.
zaterdag 16 april 2011 om 21:21
In de winter heb ik ook wel spruitjes gedaan. Oja en van die mini maiskolfjes. Aardappelkroketjes zijn lekker. Ik heb er verder altijd een salade bij en nog wat andere kaasjes of tomatentapenade of pesto om op het stokbrood te doen.
Ik heb het 1x gemaakt dat ik de kaasfondue in een bolletje had gedaan;
Ik heb het 1x gemaakt dat ik de kaasfondue in een bolletje had gedaan;
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 16 april 2011 om 21:59
Klinkt allemaal lekker hoor. Heb een poos geleden ook eens kaasfondue geprobeerd, maar ben alleen niet zo stuk van de witte wijn die er in verwerkt zit. Vond ik persoonlijk niet lekker.
Heeft iemand tips om zelf kaasfondue te maken?
Lekker met komkommer, volkoren stokbrood of mini balletjes gehakt.... Yummie. Alleen eh...... ben aan het Prodimetten. Dan is dit eten geen goed idee. Ben bijna op gewicht, nog 1,8kg te gaan, dan ben ik 20kg kwijt. Als ik dat heb bereikt, trakteer ik mezelf op wat lekkers. Misschien wel een kaasfondue.....
Fijne avond.
Heeft iemand tips om zelf kaasfondue te maken?
Lekker met komkommer, volkoren stokbrood of mini balletjes gehakt.... Yummie. Alleen eh...... ben aan het Prodimetten. Dan is dit eten geen goed idee. Ben bijna op gewicht, nog 1,8kg te gaan, dan ben ik 20kg kwijt. Als ik dat heb bereikt, trakteer ik mezelf op wat lekkers. Misschien wel een kaasfondue.....
Fijne avond.