Karamel: tip en vraag
vrijdag 9 maart 2012 om 13:58
Mijn tip: als je karamel aan het maken bent, loop dan niet, ik herhaal: NIET nog gauwgauw even naar de kamer om iets anders te doen.
Mijn vraag: stel nou dat ik me niet helemaal aan mijn eigen tip heb gehouden. Weet iemand dan hoe ik het beste die centimeterdikke laag zwarte suikersmurrie uit mn favoriete pan krijg?
Mijn vraag: stel nou dat ik me niet helemaal aan mijn eigen tip heb gehouden. Weet iemand dan hoe ik het beste die centimeterdikke laag zwarte suikersmurrie uit mn favoriete pan krijg?
vrijdag 9 maart 2012 om 14:02
Natuurlijk: Pak de pan, loop daarmee naar de afvalcontainer, afvalcontainer open doen, pan erin gooien en afvalcontainer weer dicht doen
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 9 maart 2012 om 14:08
vrijdag 9 maart 2012 om 14:39
En de gouden afwaskwast gaat naar..... Mali30! Mag ik een daverend applaus voor deze kiene dame? Ik zie overigens dat je de prijs inmiddels met wat collegae moet delen, maar mijn vreugde is er niet minder om. Er staat een blinkend pannetje in de keuken te glimlachen. Hij had het even zwaar hoor, met zn kont in t vuur en dan vol met zwarte smurrie en een pond (ja, een pond, ik dacht: geen halve maatregelen!) soda in z'n kadaver. Beetje sissen, beetje borrelen, daarna me enorm op m uitgeleefd met de achterkant van een afwaskwast en een schuurspons voor de zekerheid, maar taraaaa: klaar voor een nieuwe laag karamel hoor!
Dank!
Dank!