Keukengadgets
donderdag 12 november 2009 om 15:47
Mijn man is bijna jarig en ik ben aan het brainstormen voor cadeau's. Ik heb hem gevraagd wat hij wil hebben, de familie vraagt hier ook continu naar.... Hij geeft als anwoord dat hij niks wil, blabla.. Nu ben ik begonnen over keuken-gadgets. Dit vond hij wel heel leuk. Nu was mijn idee wat luxere dingen voor te stellen. Ik heb hem 2 jaar geleden een braadpan van creuset gegeven, deze is echter nu aan de kleine kant gezien we niet meer samen zijn en er al een tweede op komst is. Ik zat dus aan een grotere braadpan te denken en een grilpan. Ik ben echter benieuwd of jullie nog leuke (originele) dingen weten?!?! Ik ben geen keukenprinses, weet dus niet wat er allemaal is en handig is, mijn man is ons keukenwonder en kookt graag (veel indisch)
Hebben jullie dingen waar jullie zelf helemaal enthousiast over zijn????
Hebben jullie dingen waar jullie zelf helemaal enthousiast over zijn????
donderdag 12 november 2009 om 16:18
donderdag 12 november 2009 om 16:33
http://www.chefsresource.com/le-creuset-wok.html
Deze lijkt mij wel wat....... Heb geen ervaring mee, maar ook zo mooi om te zien.. Maar de prijs is er ook naar..Volgens mij gebruiken chinese restaurants etc een plaatstalen wok.
Deze lijkt mij wel wat....... Heb geen ervaring mee, maar ook zo mooi om te zien.. Maar de prijs is er ook naar..Volgens mij gebruiken chinese restaurants etc een plaatstalen wok.
donderdag 12 november 2009 om 16:33
Ben erg enthousiast over mijn Moulinette, een soort mini keukenmachine, die ik gebruik om ff gauw een pasta te maken van ui, knof, gember en pepers (ik eet veel Indiaas), en over m'n microplane, dit is een rasp om bv snel gember op te raspen. Maar de Moulinette is m'n favorite gadget!!!
En ook zo leuk om te gebruiken.
En ook zo leuk om te gebruiken.