Kibbeling bewaren?

23-08-2012 09:42 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteren kibbeling gekocht bij de visboer. Thuis opgewarmd voor de kinderen, maar ze aten nog niet de helft op.

Kan ik die vandaag nog een keer opwarmen? Of is dat tricky?
Geen probleem als je het in koelkast bewaard hebt.
Als je het in de koelkast hebt bewaard zie ik niet in waarom het niet zou kunnen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Zou ik niet doen. Want dat zou dan al de derde keer worden toch? Met vis lijkt me dat erg onverstandig. En bovendien is opgewarmde kibbeling toch helemaal niet lekker?
Tja, ik twijfel, omdat het vis is en ik nooit zo goed weet of twee keer opbakken een strak plan is met kwetsbare producten...
quote:giuliettacapuletti schreef op 23 augustus 2012 @ 09:44:

Zou ik niet doen. Want dat zou dan al de derde keer worden toch? Met vis lijkt me dat erg onverstandig. En bovendien is opgewarmde kibbeling toch helemaal niet lekker?Geen idee, ik eet het zelf niet (eet vegetarisch)
Drie keer, want de visboer zal het gefrituurd hebben toch? En jij daarna gebakken en dan zou je dat nu weer doen.
Het is doodgefrituurde vis Sjuul. Daar krijg je echt niks van.
quote:giuliettacapuletti schreef op 23 augustus 2012 @ 09:46:

Drie keer, want de visboer zal het gefrituurd hebben toch? En jij daarna gebakken en dan zou je dat nu weer doen.ja, 3 keer dus. Maar ik bedoelde eigenlijk met "geen idee" dat ik niet weet of opgewarmde kibbeling niet lekker is...
En als je dat opwarmen in een droge wok of koekenpan doet smaakt die kibbeling echt prima vanavond.
Anne, ik reageerde op je bericht daarvoor. Je laatste stond er nog niet toen ik poste.
quote:Suze02 schreef op 23 augustus 2012 @ 09:46:

Het is doodgefrituurde vis Sjuul. Daar krijg je echt niks van.Frituren ze die levend? Zo vanuit de zee HOP de frituur in..
Nee ze gaan eerst nog door een lekker meelbadje.

Kibbeling: heerlijk. Maar opgebakken: nee. Dan is de smaak helemaal niet meer lekker. Maar je ziet het, ik sta daar alleen in.
Of ik heb geen smaak, kan ook
Overn voorverwamen op 180 graden en dan 5 minuutjes. Of inderdaad in de koekepan.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
koud eten kan ook.
quote:giuliettacapuletti schreef op 23 augustus 2012 @ 09:50:

Nee ze gaan eerst nog door een lekker meelbadje.

Kibbeling: heerlijk. Maar opgebakken: nee. Dan is de smaak helemaal niet meer lekker. Maar je ziet het, ik sta daar alleen in.Nee hoor, vind dat ook niet te eten, brr. Moet echt rechtstreeks van de visboer komen
quote:annepompoen schreef op 23 augustus 2012 @ 09:42:

Gisteren kibbeling gekocht bij de visboer. Thuis opgewarmd voor de kinderen, maar ze aten nog niet de helft op.

Kan ik die vandaag nog een keer opwarmen? Of is dat tricky?

Het kan wel het wordt er alleen niet lekkerder op, ze doen dit ook vaak met vis die op de markt wordt gekocht of bij grote ketens.

Bakken laten liggen in de vitrine en dan nog durven vragen of je het koud of warm wil meenemen.
Vis moet vers van de viboer gegeten worden,daar gefrituurd is prima maar opwarmen zou ik niet doen,denk niet dat het erg lekker is en ik denk dat het dan ook een slappe deegkorst word die er omheen zit

een derde keer opwarmen zou ik zeker niet doen.
Je kan dit gewoon opnieuw opwarmen, daar krijg je niets van. Als je dit in de oven doet of een droge pan is dat qua smaak prima.
Kan prima hoor, nog een keer opwarmen. Als je kinderen dat nog lekker vinden, is er geen probleem.
Dank allemaal! Ik ga het toch maar doen en als ze echt vieze gezichten trekken bak ik wel vissticks
Hier wordt kibbeling opgewarmd in een hapjespan met een beetje zonnebloem olie, wordt het lekker knapperig van. Voor de tweede keer thuis opwarmen, zou ik niet doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven