Kikkers en muizen
zondag 31 juli 2011 om 19:14
Er zijn 2 varianten en ik lust maar 1 soort. Dat is die met de echt witte vulling. Er is er nl ook 1 met een licht doorzichtig/witte vulling. Die kikkertjes zijn ook veel platter en kleiner - beetje sneu eigenlijk.
Ik vind lekkere muizen en kikkers heel lekker
Daarentegen vind ik marsepein heel vies en kan ik ook kruidnoten en pepernoten de aankomende 10 jaar makkelijk overslaan.
Maar kikkers en muizen...... jammie!
Ik vind lekkere muizen en kikkers heel lekker
Daarentegen vind ik marsepein heel vies en kan ik ook kruidnoten en pepernoten de aankomende 10 jaar makkelijk overslaan.
Maar kikkers en muizen...... jammie!
zondag 31 juli 2011 om 19:16
zondag 31 juli 2011 om 19:21
zondag 31 juli 2011 om 19:26
quote:sito1970 schreef op 31 juli 2011 @ 19:21:
[...]
Kruidnoten moeten gewoon kruidnoten zijn, niet met chocola eromheen. Taaitaai vind ik wél lekker, alleen je kaken blokkeren dan.
Niet met je eens. Een pinda is toch ook veel lekkerder met chocola erom heen?
*gaat zometeen het hangslot van de snoepla afslopen*
[...]
Kruidnoten moeten gewoon kruidnoten zijn, niet met chocola eromheen. Taaitaai vind ik wél lekker, alleen je kaken blokkeren dan.
Niet met je eens. Een pinda is toch ook veel lekkerder met chocola erom heen?
*gaat zometeen het hangslot van de snoepla afslopen*
zondag 31 juli 2011 om 19:31
zondag 31 juli 2011 om 19:33
Ja, kikkers en muizen. Maar dan wel een goede kwaliteit. Niet die platte Aldidingetjes. Die zijn niet lekker. En dan ook graag pure chocoladekruidnoten, gewone kruidnoten, van die ouderwetse pepernoten, taaitaai, marsepein en borstplaat!!! Kom maar op met sinterklaas. *kwijlt nu en baalt dat het pas augustus is...*
zondag 31 juli 2011 om 19:33
quote:dddandelion schreef op 31 juli 2011 @ 19:33:
Ja, kikkers en muizen. Maar dan wel een goede kwaliteit. Niet die platte Aldidingetjes. Die zijn niet lekker. En dan ook graag pure chocoladekruidnoten, gewone kruidnoten, van die ouderwetse pepernoten, taaitaai, marsepein en borstplaat!!! Kom maar op met sinterklaas. *kwijlt nu en baalt dat het pas augustus is...*Nog een maandje, dan liggen de winkels er weer vol mee.
Ja, kikkers en muizen. Maar dan wel een goede kwaliteit. Niet die platte Aldidingetjes. Die zijn niet lekker. En dan ook graag pure chocoladekruidnoten, gewone kruidnoten, van die ouderwetse pepernoten, taaitaai, marsepein en borstplaat!!! Kom maar op met sinterklaas. *kwijlt nu en baalt dat het pas augustus is...*Nog een maandje, dan liggen de winkels er weer vol mee.
zondag 31 juli 2011 om 19:34
zondag 31 juli 2011 om 19:51
Ooooooooo, kikkers en muizen!!!! Ik werd meteen enthousiast bij het lezen van de topictitel. Ik eet er elk jaar zo veel dat ik ze een jaar niet meer kan zien
. En dan, precies op tijd, krijg ik er weer zin in. Was ze nu net even vergeten. En bedankt (vreet me al ongans aan chocolade nu ik hoogzwanger ben)
. Het moeten wel de goede zijn trouwens, ze zijn niet allemaal hetzelfde en even lekker. (borstplaat, hmmm, ook erg lekker, niet met koffiesmaak trouwens, gewoon wit of roze
)
zondag 31 juli 2011 om 19:53
quote:Sterre75 schreef op 31 juli 2011 @ 19:51:
Ooooooooo, kikkers en muizen!!!! Ik werd meteen enthousiast bij het lezen van de topictitel. Ik eet er elk jaar zo veel dat ik ze een jaar niet meer kan zien
. En dan, precies op tijd, krijg ik er weer zin in. Was ze nu net even vergeten. En bedankt (vreet me al ongans aan chocolade nu ik hoogzwanger ben)
. Het moeten wel de goede zijn trouwens, ze zijn niet allemaal hetzelfde en even lekker. (borstplaat, hmmm, ook erg lekker, niet met koffiesmaak trouwens, gewoon wit of roze
)
zondag 31 juli 2011 om 20:03
quote:sito1970 schreef op 31 juli 2011 @ 19:58:
Het is niet mijn bedoeling om mensen aan het snoepen te zetten, hoor
Ja ja, dat kun je nou wel makkelijk zeggen nu velen ze wel blijken te lusten
Borstplaat, alleen van Jansen de Koning uit Arnhem (het vroegere recept van Mousset), nergens vergelijkbaar goede kwaliteit tegengekomen.
Het is niet mijn bedoeling om mensen aan het snoepen te zetten, hoor
Ja ja, dat kun je nou wel makkelijk zeggen nu velen ze wel blijken te lusten
Borstplaat, alleen van Jansen de Koning uit Arnhem (het vroegere recept van Mousset), nergens vergelijkbaar goede kwaliteit tegengekomen.