kinderkerstsalade ofzoiets
woensdag 16 december 2009 om 13:02
Morgen heeft mijn zoon het kerstdiner. Ik had vorig jaar een chocoladetaart gemaakt en die sloeg in als een bom. Omdat er al meerdere moeders zich hebben opgegeven voor een toetje en er nog niemand stond vermeld bij salade, bedacht ik me dat het misschien wel een idee was om 'iets'met fruit te doen. Tegelijkertijd realiseer ik me dat dat idee misschien voor mij iets te ambitieus is aangezien ik in de keuken nagenoeg fantasieloos ben Iets volgens een instructie klaarmaken lukt me wel, maar iets zelf verzinnen wordt wat moeilijker. Ik wilde dus van die kant-en klare cakejes doen met daarin iets van glazuur en appel en banaan (volgens mij lusten de meeste kinderen dat wel) en daarbovenop een toef slagroom met een choco kerstkransje of een hulstblaadje ofzoiets....maar misschien zijn er meer leuke suggesties??
woensdag 16 december 2009 om 14:38
quote:Nellebelletje schreef op 16 december 2009 @ 13:35:
Ben ik de enige die kinderen heeft die geen patat (of frieten zoals we hier in Limboland zeggen) eten?
Weet niet.
Wij hebben nog best lang vol kunnen houden om onze zoon van 2 geen patat te laten zeggen maar 'gefituurde en in reepjes gesneden aardappel'. Maar op een gegeven moment krijgen die koters je toch in de gaten.....
Ben ik de enige die kinderen heeft die geen patat (of frieten zoals we hier in Limboland zeggen) eten?
Weet niet.
Wij hebben nog best lang vol kunnen houden om onze zoon van 2 geen patat te laten zeggen maar 'gefituurde en in reepjes gesneden aardappel'. Maar op een gegeven moment krijgen die koters je toch in de gaten.....

woensdag 16 december 2009 om 14:44