Koolhydraatarm eten en geen brood meer.

07-05-2019 16:28 228 berichten
Hallo allemaal,

Sinds kort kan ik niet meer tegen brood, het blijft niet in mijn maag. Nou zoek ik een koolhydraatarm ontbijtje waar ik niet zo heel veel werk aan heb.
Nou heb ik de laatste dagen halfvolle yoghurt gegeten met blauwe bessen, maar met die bessen gaat het ook niet al te best, ga ervan obstiperen, dus...

Heeft iemand een goede tip voor een lekker en gemakkelijke ontbijt en lunch?
Eieren zijn ook geen optie, daar mag ik er maar twee van per week, maar vanwege het hoge cholesterolgehalte, eet ik ze zo min mogelijk.


Ik weet het Google staat vol met ontbijtjes, alleen heb ik er niets tussen gevonden dat me lekker lijkt.

Wie weet raad?
Alle reacties Link kopieren
Ik lees net even bij in het bantopic, daar ben ik een hele tijd niet geweest. En ik snap nu beter dat je zo voorzichtig was cato. Wat een bannenregen zeg, de laatste tijd. En je had er zelf ook al net eentje gehad.

Heb je alweer lekker gepoept trouwens?
.
impala schreef:
30-05-2019 22:59
Ik lees net even bij in het bantopic, daar ben ik een hele tijd niet geweest. En ik snap nu beter dat je zo voorzichtig was cato. Wat een bannenregen zeg, de laatste tijd. En je had er zelf ook al net eentje gehad.

Heb je alweer lekker gepoept trouwens?
Die ban sloeg echt helemaal nergens op. Ik was er zo verbaasd over dat ik ze niet eens heb gemaild voor uitleg, want het viel niet uit te leggen.

Maar goed, ik heb vanmorgen vroeg een prachtexemplaar geproduceerd. Was er zo blij mee dat ik hem heb uitgezwaaid. :-D
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
30-05-2019 23:14
Die ban sloeg echt helemaal nergens op. Ik was er zo verbaasd over dat ik ze niet eens heb gemaild voor uitleg, want het viel niet uit te leggen.

Ik ken dat ja.

Maar goed, ik heb vanmorgen vroeg een prachtexemplaar geproduceerd. Was er zo blij mee dat ik hem heb uitgezwaaid. :-D
Heerlijk!
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven