Lekker eten Arnhem?

10-04-2020 19:44 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor mijn moeder die bijna jarig is en in Arnhem woont willen we graag lekker avondeten laten bezorgen. We wonen zelf niet in de buurt, dus weten niet zo goed wat goed en lekker is. Op zich vindt ze alles wel lekker! Het mag best iets wat duurder zijn, en het liefst 3 gangen met een flesje wijn erbij. Weet iemand een goede plek, die momenteel ook bezorgt?
Alle reacties Link kopieren
Zafvino! Ze zijn nu tijdelijk gaan bezorgen en het is echt heel erg goed. Sowieso een restaurant waar ik van hoop dat ze nog lang blijven bestaan dus ik sponsor ze graag.
La Casita in Velp bezorgt thuis! Echt heel lekker. Zafvino zoals hierboven al gezegd is ook echt top.
Alle reacties Link kopieren
Envelop schreef:
10-04-2020 19:52
Zafvino! Ze zijn nu tijdelijk gaan bezorgen en het is echt heel erg goed. Sowieso een restaurant waar ik van hoop dat ze nog lang blijven bestaan dus ik sponsor ze graag.
Eens!
Alle reacties Link kopieren
Ook eens zafvino!
Ik houd zelf van Mexicaans, en heb zelf vaker bij Pssst Amigo gegeten en vond het heerlijk.
Alle reacties Link kopieren
Zafvino wilden we bestellen, maar bezorgen helaas niet in Arnhem-Zuid :(

Sowieso wordt bezorgen lastig...
Wel bedankt voor de tips!
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet wat wel en niet in zuid bezorgd maar Iveau Burger is een aanrader, De Watermolen (Velp, bezorgd wel in Noord maar denk niet in Zuid), Foodhall bezorgd ook maar vonden wij erg tegenvallen, De Staat (lekker!), Waar! (voor ontbijt en lunch, volgens mij doen zij geen diner.

Succes.

Je moet ook niet in Zuid gaan wonen ;-))

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven