Lekker plantaardige yoghurt of kwark
vrijdag 13 juni 2025 om 21:24
https://www.ah.nl/producten/product/wi1 ... urt-nature
Deze, wordt veel gebruikt hier voor smoothie bowls enzo.
Deze, wordt veel gebruikt hier voor smoothie bowls enzo.
vrijdag 13 juni 2025 om 21:48
Ik vind die van Alpro ook lekker. Heb er eigenlijk pas 1 gehad die ik ronduit vies vond en dat is alternatief voor yoghurt van AH Terra. Ik dacht die probeer ik ook eens want een stuk goedkoper dan Alpro maar wat was die vies zeg. Zelfs met fruit en meusli erdoor vond ik het niks. Maar wellicht vinden anderen die wel top.
vrijdag 13 juni 2025 om 21:55
Die heb ik ook en ik doe er vaak chocoladepoeder doorheen. Laatst had ik per ongeluk de yoghurtvariant, die is echt niet lekker! Ik word een beetje onpasselijk van het zurige en de waterige structuur. Je moet dus echt de variatie op kwark hebben.
vrijdag 13 juni 2025 om 22:09
100% eens. AH terra zuivel alternatieven zijn echt niet te eten, echt smerig gewoon. En het voelt ook raar in mijn mond, alsof het prikkelt. Alpro is top, de yoghurt van Alpro neem ik altijd en die vind ik heerlijk.Graze schreef: ↑13-06-2025 21:48Ik vind die van Alpro ook lekker. Heb er eigenlijk pas 1 gehad die ik ronduit vies vond en dat is alternatief voor yoghurt van AH Terra. Ik dacht die probeer ik ook eens want een stuk goedkoper dan Alpro maar wat was die vies zeg. Zelfs met fruit en meusli erdoor vond ik het niks. Maar wellicht vinden anderen die wel top.
vrijdag 13 juni 2025 om 23:17
vrijdag 13 juni 2025 om 23:22
Ja inderdaad! Ik snap niet waarom ze die hebben.
Er is Alpro yoghurt in een yoghurtpak, prima, kwark in een kwarkpot, ook prima, en dan om je in de war te brengen ook nog een soort yoghurt in een kwarkpot. Te herkennen aan dat er Naturals op staat ipv kwark. Maar dat heb ik ook regelmatig fout gedaan.
vrijdag 13 juni 2025 om 23:30
Bedoel je dan die uit de link van star? Want die vind ik persoonlijk echt net zo prima als die uit het yoghurtpak, heb daar niet een enorm verschil in ervaren.Wombat schreef: ↑13-06-2025 23:22Ja inderdaad! Ik snap niet waarom ze die hebben.
Er is Alpro yoghurt in een yoghurtpak, prima, kwark in een kwarkpot, ook prima, en dan om je in de war te brengen ook nog een soort yoghurt in een kwarkpot. Te herkennen aan dat er Naturals op staat ipv kwark. Maar dat heb ik ook regelmatig fout gedaan.
vrijdag 13 juni 2025 om 23:42
O ja Nature is het inderdaad. Ik koop altijd de rode suikervrije maar hetzelfde idee.
Ik vind het vooral vervelend dat ik dan kwark denk te hebben en dat is het niet. De kwark vult veel beter (meer eiwit), ik maak meestal een mix van 2/3 kwark en 1/3 yoghurt voor mijn muesli. En dan zit ik ineens per ongeluk met 2/3 yoghurt en 1/3 yoghurt haha.
zaterdag 14 juni 2025 om 00:10
Ik houd sowieso niet van yoghurt, welke soort dan ook, dus dat is mijn probleem

zaterdag 14 juni 2025 om 00:15
Ja ik snap ook totaal niet waarom er twee verpakkingen zijn. Ik nam eerder altijd die beker, tot ik ontdekte dat het pak naar verhouding goedkoper is (er zit meer in, literprijs is lager), dus sindsdien overgestapt naar het pak. Ik houd wel erg van yoghurt
zaterdag 14 juni 2025 om 08:11
zaterdag 14 juni 2025 om 09:27
Een van die Alpro’s smaakt erg naar vanille, dat vergeet ik soms, ook omdat het er niet op staat.
De terra gurt van ah is die eerst in een soort emmertje zat? Die smaakt op zichzelf naar nat karton. Maar met een beetje van die paarse alpro (bosbes?) die op zichzelf dan weer veel te zoet is vind ik het heel lekker. Besjes of aardbeien erbij, en ik heb zo’n Mepal pot waarbij de de muesli en dergelijke apart kunt houden dus wordt ook niet zompig. Heerlijk en toch plantaardig gehouden.
De terra gurt van ah is die eerst in een soort emmertje zat? Die smaakt op zichzelf naar nat karton. Maar met een beetje van die paarse alpro (bosbes?) die op zichzelf dan weer veel te zoet is vind ik het heel lekker. Besjes of aardbeien erbij, en ik heb zo’n Mepal pot waarbij de de muesli en dergelijke apart kunt houden dus wordt ook niet zompig. Heerlijk en toch plantaardig gehouden.
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in