Lekker plantaardige yoghurt of kwark
zaterdag 14 juni 2025 om 09:51
zaterdag 14 juni 2025 om 12:01
zaterdag 14 juni 2025 om 12:10
Die terralijn vind ik sowieso hit en miss. De gehaktballen die voorheen best prima waren zijn nu een soort grote gummiballen. Vermoed dat ze ook stuiteren.
Die gurt vind ik nu juist net iets beter te doen dan toen deze nog in de emmer zat. Ik blijf vanalles proberen, probleem is alleen dat ik soms vergeet wat ik wel of juist niet lekker vond en het dan opnieuw koop.
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
zaterdag 14 juni 2025 om 12:25
Haaha dat probleem heb ik ook. In het begin een kokosgurt gekocht die ik lekker vond. Daarna een die ik weggegooid heb omdat hij zo vies was en overheerste…maar welke ik nu gekocht had ? Geen ideeLebow schreef: ↑14-06-2025 12:10Die terralijn vind ik sowieso hit en miss. De gehaktballen die voorheen best prima waren zijn nu een soort grote gummiballen. Vermoed dat ze ook stuiteren.
Die gurt vind ik nu juist net iets beter te doen dan toen deze nog in de emmer zat. Ik blijf vanalles proberen, probleem is alleen dat ik soms vergeet wat ik wel of juist niet lekker vond en het dan opnieuw koop.
Vind alpro ook lekkerder dan de terra lijn van ah. Maar uit kosten overweging neem ik toch regelmatig de terra. Gooi er dan dan wel smaakjes doorheen.
De nieuwe griekse vegan yoghurt van de lidl schijnt ook lekker te zijn maar hebben ze hier steeds niet.
Niet geschikt misschien voor sausjes etc maar om zo te eten vind ik alpro mild & creamy limoen en de vanille variant erg lekker.
Verder gebruik ik ook wel de kruiden’kaas” om toe te voegen aan sausjes zowel van de AH als Aldi zijn lekker.
maandag 23 juni 2025 om 19:26
Deze is inderdaad echt zo lekker! Ze hebben 2 varianten volgens mij, gezoet en ongezoet. Die ongezoete variant neem ik dan altijd. Had vorige week die van de Aldi gekocht, was ook lekker.botanietje schreef: ↑13-06-2025 23:17Lidl kokosyoghurt is mijn favoriet als ontbijt. Ik vind hem niet uitgesproken kokos-achtig, precies zurig genoeg en goede textuur.
Al vermoed ik dat hij in een sausje meteen uit elkaar smelt; nooit geprobeerd.
dinsdag 1 juli 2025 om 23:12
Kokosyoghurt
https://www.jumbo.com/producten/koko-da ... -173325POT
Oh, te laat met mijn tip.
johanna wijzigde dit bericht op 01-07-2025 23:12
Reden: aanvulling
Reden: aanvulling
13.85% gewijzigd
“Let’s enjoy the beautiful things we can see, my dear, and not think about those we cannot.” — Johanna Spyri
zondag 6 juli 2025 om 12:42
Oh deze hebben ze helemaal niet bij mijn jumbo…daar hebben ze sowieso heel weinig plantaardig. En online ook al niet meer beschikbaar.Johanna schreef: ↑01-07-2025 23:12Kokosyoghurt
Hebben ze bij jullie bij de jumbo ook zo’n klein assortiment? Hier alleen alpro paar variaties en 2 variaties van eigen merk.
Maar geen alpro proteine plantaardige, geen pudding…etc online staat er wel wat maar in de winkel nadaaaa. Daarom ga ik eigenlijk altijd naar AH

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in