Geen resultaten gevonden Probeer een andere zoekterm

Zoekfilters:

Eten
Welkom op de pijler Eten. Op deze overzichtspagina vind je alles op het gebied van eten en drinken, potten en pannen en alle andere keukengerei- en apparatuur. Wat voor gerechten je ook zoekt - de lekkerste gerechten, de goedkoopste gerechten, de makkelijkste gerechten, de snelste gerechten, de gezondste gerechten, gerechten uit welk land dan ook - allerlei recepten kan je op deze pijler vinden.

[break]

Wil je weten waar je het lekkerst uit eten kunt gaan in zowel Nederland als in het buitenland, hoe je van een vervelende knoflookgeur uit je mond komt na een dinertje? Heb je vragen over diners voor meerdere mensen of buffetten/bbq`s? Of wil je alleen delen met andere forummers wat je vandaag hebt gegeten? Dit alles kun je hier vinden en plaatsen!.Kom dus gezellig langs op de Eten pijler voor al je vragen, tips en adviezen.

Lekker stoven!

18-02-2017 15:59 104 berichten
Link kopieren Quote
Sinds kort heb ik een mooie braadpan, zeer geschikt voor stoofpotjes. Nu ben ik op zoek naar lekkere recepten.

En nee, mijn Google is niet stuk, maar de ervaring leert dat het VivaForum vaak beter werkt/betere recepten heeft.

Belangrijk: geen vis/schaal/schelpdieren, geen koriander, geen spinazie.

O, wijs VivaForum, met welke recepten kunt u mij verblijden? ;-)
She needed a hero, so she became one herself.
Link kopieren Quote
Gefeliciteerd!
She needed a hero, so she became one herself.
Link kopieren Quote
Volg!
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
Link kopieren Quote
Dank je wel!
Prrrr, mauw miawwwww.
Link kopieren Quote
Mooi dat je suddervlees gelukt was Jane-ice.

Ik had vandaag, en gisteren "Kip in het pannetje" Vandaag opgewarmd en was duidelijk lekkerdere na een nachtje.

Dit is één variant, maar je kunt het natuurlijk maken zoals je wilt

https://www.okokorecepten ... e/kip/kip-in-het-pannetje
Hups

Anonymous

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven