Lekker vegetarisch restaurant in Rotterdam gezocht

13-11-2009 22:11 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een lekker vegetarisch restaurant of eetgelegenheid in Rotterdam. Een normaal restaurant waar ook goed vegetarisch gegeten kan worden is ook prima.

Alvast bedankt!
Mastika (Turks restaurant) vond ik erg geslaagd.

Zit op de Eendrachtsweg dacht ik. Wij hadden een zwangere vegetariër mee en de kok deed moeite om lekkere gerechten - buiten de kaart om - voor haar te maken.

Volgens mij was voor elke gang zeker de keuze uit 1-2 goede vegetarische gerechten.
Het lachende varken. Ik weet ff niet meer waar die zit.

En er is ook ergens in Rotterdam een vegetarische chinees, weet ook niet waar of hoe die heet. Wij noemen hem de lachende hond.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Taberna Dushi, aan de Pannekoekstraat. Om je vingers bij op te eten, echt uitzonderlijk lekker wordt daar gekookt, ik sta er elke keer weer versteld van. Je bestelt 2 a 3 gerechtjes per persoon, de rekening valt altijd mee en de ambiance is Mediterraans, en knus met veel kaarsjes. Lief personeel.

Taberna Dushi- Rotterdam
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
P.s voor gerechtje 3 en 4 in het onderdeel "vegetarisch' (menu)mag je me 's nachts wakker maken!
Geen restaurant, wel cateraar en je kunt ook bij hem bestellen: gheestige Willem, erg goed en lekker. Paar keer bij bijeenkomsten 'zijn' eten gegeten en vond het heerlijk. Dan merk je pas dat je als vegetarier eigenlijk totaal niet gewend bent aan lekker en goed eten als je buiten de deur eet.
In Oud Delfshaven zit Blabla (of tenminste, dat zat daar een paar jaar geleden). Daar heb ik altijd erg lekker gegeten!
Super bedankt voor de reacties tot nu toe. Het klinkt erg goed!
Die in delfshaven, aanrader inderdaad.
Taj Mahal, Indiaas heeft ook veel vegetarische opties. Erg lekker.

Het decor is alleen niet zo geweldig.
.
wel eens gegeten bij de oude plek een paar jaar terug. Is erg lekker!!! Ik vond t vooral goed omdat ze vroegen bij binnenkomst of er veganisten waren en dat als je als veganist iets uitzocht dan ook vertelde dat er ei inzat en je het dus niet kon eten.

Erg goed eten daar!!
Ik wilde ook de Oude Plek aanraden. Ik heb er al heel vaak gegeten, omdat ik het als veganist erg moeilijk vind ergens te gaan eten en ik daar gewoon 100% zeker weet dat er heel zorgvuldig met mijn eten omgegaan wordt

Ik sleep al m'n vrienden en familie erheen mee (allemaal vleeseters) en ik heb nog van niemand negatieve reacties gehad. Het aanbod is groot en de smaak is helemaal raak ;)
Heb net de site bekeken maar ik zie toch wel een paar nadelen aan de Oude Plek. Ik vind het jammer dat je er niet kan pinnen, en dat ze vroeg dicht gaan (22h). Verder vind ik het er niet gezellig uitzien. Ik houd van sfeervolle plekken waar ik niet op de klok hoef te kijken
Zit de Wankele Tafel er nog? Dat was (vroegah) een goed restaurant!
quote:Very Cherry schreef op 14 november 2009 @ 11:13:

Heb net de site bekeken maar ik zie toch wel een paar nadelen aan de Oude Plek. Ik vind het jammer dat je er niet kan pinnen, en dat ze vroeg dicht gaan (22h). Verder vind ik het er niet gezellig uitzien. Ik houd van sfeervolle plekken waar ik niet op de klok hoef te kijken

Tis een chinees, die zijn (in mijn ogen) niet veel sfeervoller te krijgen dan dit, maar ieder zijn/haar smaak.

Niet kunnen pinnen weerhoudt mij er niet van een goede gezellige maaltijd te gaan nuttigen. Kleine moeite om na de boodschappen op weg naar de garage even een korte stop te houden bij de pinautomaat.

22 uur vroeg? Het is maar net wat je gewend bent denk ik, ik ben dan meestal wel uitgegeten en als we nog niet uitgekletst zijn drinken we thuis of in de kroeg nog wat!

Maar goed, iedereen heeft recht op een eigen mening

Ik ga er binnenkort weer smullen van het buffet
O. Sorry hoor..

Ik ben noch veganistisch noch vegetarisch, dus heb denk ik daarom zoveel noten op mijn zang; ik heb ook veel meer keuze. Ik stel gewoon hoge(re) eisen, en daar hoort voor mij o.a. ook bij dat ik niet naar huis hoef voor een borreltje na, niet vantevoren hoef te stressen of ik wel genoeg geld bij me heb, en dat het er gezellig is
Ik kan ook wel fel zijn in het verdedigen van 1 van de weinige plekken waar ze echt eten serveren zoals ik het graag zou willen zien.

Denk inderdaad dat als je gewoon overal kan eten dat je andere eisen kan stellen.

Gelukkig gaan mijn (vleesetende) vriendinnen nog graag met mij mee, dus ik heb niks te klagen
quote:Oceana244 schreef op 14 november 2009 @ 12:51:

Ik kan ook wel fel zijn in het verdedigen van 1 van de weinige plekken waar ze echt eten serveren zoals ik het graag zou willen zien.Lijkt me niet nodig. Elke restaurant heeft nu eenmaal voor- en nadelen, en die mogen best benoemd worden. Wat ik als nadeel ervaar, hoeft niet prompt van de tafel geveegd te worden.
VC gaan wij samen een keer naar Taberna Dushi?
Hier kom ik nog op terug Loor. Sowieso eerst weer wachten tot salaris binnen is, was beetje n duur maandje. December doen? Leuk!
Maar dan sta je niet om 22 uur buiten, houd er wel rekening mee he? Ze zijn nl. veel te lang open
Deal! Ik zal mijn gebruikelijke bedtijd verleggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven