Lekkere alcoholvrije wijn?

27-01-2020 13:46 83 berichten
Heeft iemand tips voor een lekkere alcoholvrije wijn? Ik wil i.v.m. de lijn minder alcohol drinken en mijn dochter is in verwachting en wil géén alcohol meer drinken. Er schijnt wel degelijk alcoholvrijewijn die prima smaakt te bestaan. Maar welke? Tips?
Mermedina schreef:
27-01-2020 14:01
Ik heb geen verstand van wijn, ik kan wel een druivensap aanraden van ah; excellent Merlot druivensap in de koeling. In een wijnglas schenken en genieten maar. Niet lijnvriendelijk denk ik zo, net als alle vruchtensappen.
Je hebt ook een lekkere minder fruitsuiker variant van Appelsientje ( dus ook iets lijnvriendelijker ) .

Deze : Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
wild-flower2 schreef:
27-01-2020 14:19
Je hebt ook een lekkere minder fruitsuiker variant van Appelsientje ( dus ook iets lijnvriendelijker ) .

Deze : Afbeelding
66 cal per 100 ml
Rode wijn is 80. Dat scheelt dus niet veel.

Als je wil afvallen kun je beter helemaal geen calos drinken.
.
Alle reacties Link kopieren
Toen ik zwanger was dronk ik de chardonnay van Barrels and Drums. Die vond ik best lekker.
BiancaBrianna schreef:
27-01-2020 14:33
Toen ik zwanger was dronk ik de chardonnay van Barrels and Drums. Die vond ik best lekker.
Ga ik proberen!
Alle reacties Link kopieren
Koud & bubbelig lijkt me de beste oplossing
dan proef je het minst :)
Alle reacties Link kopieren
Ik vond Pasdutout lekker, wit met een bubbeltje. Wel enkel te bestellen, ligt volens mij niet in de winkel.
En toevallig stond er afgelopen weekend een artikel op nu.nl over alcoholvrije wijnen, met tips. Die is ook nog wel online terug te vinden
Alle reacties Link kopieren
Faber sparkling white vind ik erg lekker.
lilalinda schreef:
27-01-2020 13:52
ik vind calorien in alcoholvrije wijn, zonde van de calorien
Drink ik liever 1 glas echt lekkere wijn en verder water
Dit dus!