Lekkere belegde broodjes..
dinsdag 17 januari 2012 om 16:15
dinsdag 17 januari 2012 om 16:16
quote:enter schreef op 17 januari 2012 @ 16:14:
wit puntje met roomboter filet american gekookt ei met peper en zout
Je vergeet het gesnipperde sjalotje erbij en wat mayo .-) . op een pistoletje is het nog lekkerder.
roomboter laat ik dan wel weer weg.
wit puntje met roomboter filet american gekookt ei met peper en zout
Je vergeet het gesnipperde sjalotje erbij en wat mayo .-) . op een pistoletje is het nog lekkerder.
roomboter laat ik dan wel weer weg.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 17 januari 2012 om 16:18
Citroenmayo, rucola, tomaat, gegrilde kip, gebakken spek, avocado
Zalm, sla met dressing, tomaat, citroenmayo, creme fraiche, rode ui, kappertjes.
Avocado, tomaat, alfalfa
Brie, tomaat, peper, kiemgroenten, rode ui ringen en evt. pesto.
Evt. even onder de grill en dan daarna de kiemgroenten.
En ik ben dol op m'n zelfgemaakte salades. Hamprei en ei vind ik zoooooooooo lekker
Zalm, sla met dressing, tomaat, citroenmayo, creme fraiche, rode ui, kappertjes.
Avocado, tomaat, alfalfa
Brie, tomaat, peper, kiemgroenten, rode ui ringen en evt. pesto.
Evt. even onder de grill en dan daarna de kiemgroenten.
En ik ben dol op m'n zelfgemaakte salades. Hamprei en ei vind ik zoooooooooo lekker
dinsdag 17 januari 2012 om 16:19
dinsdag 17 januari 2012 om 16:21
1 favoriet...
Ik heb voor elke dag, elke stemming en elke "belegde broodjes" winkel een favoriet....
Ik zou zelf een superbroodje willen uitvinden, met roomboter, rucola, sla, tomaat, komkommer, gebakken uitjes, ei, zout peper, filet american, kaas, tonijsalade, warme ham, gehaktbal, zalm met kruidenkaas, geraspte wortel, brie en een lekkere dressing...
*denkt over de aanschaf van een blender....
Ik heb voor elke dag, elke stemming en elke "belegde broodjes" winkel een favoriet....
Ik zou zelf een superbroodje willen uitvinden, met roomboter, rucola, sla, tomaat, komkommer, gebakken uitjes, ei, zout peper, filet american, kaas, tonijsalade, warme ham, gehaktbal, zalm met kruidenkaas, geraspte wortel, brie en een lekkere dressing...
*denkt over de aanschaf van een blender....
dinsdag 17 januari 2012 om 16:22
Deze is echt een favoriet, gekruide kip met komkommer en satesaus, ben even de originele naam kwijt, soort indische kip;
Als je in het weekend tijd hebt een broodje met girosvlees en tsatzikisaus (kan je ook met kip maken en giroskruiden)
Als je in het weekend tijd hebt een broodje met girosvlees en tsatzikisaus (kan je ook met kip maken en giroskruiden)
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 17 januari 2012 om 16:26