Lekkere wijn

13-08-2017 08:57 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgende week hebben we een feestje. Nu drinken wij zelf geen wijn en ik wil de gasten ook geen bocht voor zetten.

Ik hoop dus op tips voor goede betaalbare wijn (max €10 per fles) zo wel rode, witte als rose.
Such a beautiful place to be with Friends.
Ik ben sinds kort fan van" the arrogant frog", heerlijke rode wijn van Gall&Gall. Althans daar koop ik het, misschien ook elders te koop.
En witte wijn La Tulipe (wijn van Ilja Gort)
Tornacense schreef:
13-08-2017 17:50
Moeten het persé flessen zijn?

Ik zou gewoon voor 2 van die "kartonnen dozen" (kratjes) gaan.
1 wit en 1 rood.

Over 't algemeen is zo'n krat 3 liter oftewel 4 flessen.

Doe mij maar iets van Sauvignon, Chardonnay, Vino Verde of iets zoet. Wit.
Of Portugese Rosé. Matteus.
Ik vind flessen toch handiger. Ik koop altijd flessen van een liter. Of 2 kartonnen dozen genoeg is dat weet je natuurlijk niet. Ligt er maar net aan hoeveel mensen er wijn drinken. TO drinkt zelf geen wijn en het is ook zonde dat je nog een nieuwe doos van 3 liter aan moet breken op het laatst van de avond.
Blondie456 schreef:
20-08-2017 16:27
Ik vind flessen toch handiger. Ik koop altijd flessen van een liter. Of 2 kartonnen dozen genoeg is dat weet je natuurlijk niet. Ligt er maar net aan hoeveel mensen er wijn drinken. TO drinkt zelf geen wijn en het is ook zonde dat je nog een nieuwe doos van 3 liter aan moet breken op het laatst van de avond.
Voor mezelf koop ik graag die halve flessen wijn. Ik drink niet elke dag en anders moet ik steeds wijn weggooien. Zonde!
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 05-01-2018 14:15
Reden: Spam
99.05% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven