leuk hoor zo'n fles
zondag 3 juli 2011 om 16:04
Gisteren een hele leuke bbq gehad en bij thuiskomst zit dit:
in mijn tas
geintje van de gastvrouw (en bedankt Mleen )
als er ketchup in had gezeten, was het al een grote fles geweest, maar het is dus frambozensaus!!
Wat the hell doe ik met zoveel saus??????
in mijn tas
geintje van de gastvrouw (en bedankt Mleen )
als er ketchup in had gezeten, was het al een grote fles geweest, maar het is dus frambozensaus!!
Wat the hell doe ik met zoveel saus??????
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zondag 3 juli 2011 om 17:38
quote:rosanna08 schreef op 03 juli 2011 @ 17:32:
Xal, dat is ook wel lekker, maar het is echt een belachelijk grote fles! Ik kan echt een heel jaar iedere dag ijs eten en dan is die fles nog niet leeg
Hoeveel zit er precies in dan, misschien kan je er nog mee douchen?
Enne kan je dit gewoon in de super kopen? Heb het nog nooit gezien.
Xal, dat is ook wel lekker, maar het is echt een belachelijk grote fles! Ik kan echt een heel jaar iedere dag ijs eten en dan is die fles nog niet leeg
Hoeveel zit er precies in dan, misschien kan je er nog mee douchen?
Enne kan je dit gewoon in de super kopen? Heb het nog nooit gezien.
zondag 3 juli 2011 om 17:51
quote:thee schreef op 03 juli 2011 @ 17:36:
[...]
En ik heb zo'n zelfde fles Bij jou moest ik ook zo lachen (alleen niet dat je ermee moest sjouwen) dat je nog een mega pot mayo had hahahahah. Kan je ook denk ik een jaar mee doen.
[...]
En ik heb zo'n zelfde fles Bij jou moest ik ook zo lachen (alleen niet dat je ermee moest sjouwen) dat je nog een mega pot mayo had hahahahah. Kan je ook denk ik een jaar mee doen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

zondag 3 juli 2011 om 18:01
zondag 3 juli 2011 om 18:04
Ik zal ook even iets bruiksbaars posten hahahah.
Een flensje met een beetje roomijs en die saus.
(en voor de rest, iedereen blij dat ik die liter speculaasijs niet jullie tassen heb gedaan? Ik heb het nog overwogen maar ik dacht, stel het is gesmolten dan is het niet meer grappig maar meer irritant als alles onder zit.)
Een flensje met een beetje roomijs en die saus.
(en voor de rest, iedereen blij dat ik die liter speculaasijs niet jullie tassen heb gedaan? Ik heb het nog overwogen maar ik dacht, stel het is gesmolten dan is het niet meer grappig maar meer irritant als alles onder zit.)
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven