Leuk restaurant Arnhem

26-04-2012 14:09 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Binnenkort vieren wij onze 1e huwelijksverjaardag in Arnhem.

Wij zijn op zoek naar een leuk restaurant.

Het mag iets exclusiever/luxer maar ook een goede all you can eat (geen wokpaleis) met bijvoorbeeld bijzondere gerechten.

Het moet of in het centrum zitten ( en makkelijk te vinden) of er moet met de auto te komen zijn. Wij overnachten in het Postillion hotel. Wij houden eventueel ook van Grieks/Turks maar ook van luxe.
Villa Sonsbeek is mooi, maar het is een jaar of 3 à 4 geleden dat ik er gegeten heb. Was niet goedkoop, maar wel erg goed. En zo te zien is er nog niet veel veranderd. Lijkt me erg leuk om je trouwdag te vieren!

http://www.villasonsbeek.nl/
Ik ben er nooit echt wezen eten, wel eens een soepje gehad en geluncht. Het is een geweldige locatie en het eten wat ik er heb gehad was erg goed.

Weet je inmiddels al wat het wordt?
Het is Villa Sonsbeek geworden.

Helaas geen aanrader, het is eten prima maar ze vinden het maar vervelend dat er gasten (anders dan de bruiloftstgasten)zijn. Totaal niet gastvrij, een half uur op bediening moeten wachten, om 19 uur binnen komen en om 21 uur pas je hoofdgerecht hebben..... Na onze bestelling waren er 2 toetjes op zodat de mensen na ons bijna geen keuze meer hadden. Ik moest al achter de online reservering aanbellen (dit had al een teken moeten zijn) de gevraagde tafel bij het raam niet gekregen... (ze hadden 2 groepen bij het raam gezet) etc.
Wat jammer.

Zo kun je zien dat het zelfs bij een restaurant wat aangeraden wordt kan tegenvallen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven