leuk restaurant Den Bosch

06-03-2016 10:45 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hooooi!

Ik ben aan het sparen om mijn opa en oma (uitgebreid) mee uit eten te nemen.

Wat is nu een leuk restaurant in (de omgeving van) Den Bosch waar ik mijn opa en oma mee naartoe kan nemen? Beetje luxe/chique, <edit>liefst Franse keuken</edit>, rolstoeltoegankelijk, ook gemakkelijk dichtbij te parkeren (in ieder geval voor de deur kunnen afzetten en rolstoelplaats in de buurt)

Alvast dank
Ik vind Artisan ook leuk. Al vaker geweest en altijd lekker gegeten en bijpassend wijnarrangement is ook altijd goed. Sense wil ook nog eens naar toe, maar nog geen ervaring mee.

In Rosmalen 'die heeren seventien' vind ik ook goed. Kun je ook mooi voor de deur parkeren en zomers als het lekker weer is heerlijk in de tuin zitten. Artisan heeft ook een tuin achter het pand trouwens.
Voor mij is de leukste plek ooit KEK in Den bosch. Als je echt iets leuks wil moet je daar even op de website kijken!
quote:blueridge73 schreef op 06 maart 2016 @ 13:54:

Ik vind Artisan ook leuk. Al vaker geweest en altijd lekker gegeten en bijpassend wijnarrangement is ook altijd goed. Sense wil ook nog eens naar toe, maar nog geen ervaring mee.

In Rosmalen 'die heeren seventien' vind ik ook goed. Kun je ook mooi voor de deur parkeren en zomers als het lekker weer is heerlijk in de tuin zitten. Artisan heeft ook een tuin achter het pand trouwens.Leuk! Bedankt, jij ook nursy!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven