Leuk restaurant in de buurt van Emst/Epe

15-12-2010 21:23 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

volgende week ga ik met mijn moeder een dagje naar de Veluwse Bron, een of ander sauna resort. We hebben een arrangement to 6 uur 's avonds en ik wil daarna nog met haar uit eten in de omgeving, zodat we na de avondfiles terug kunnen rijden richting de Randstad. Wie weet er een leuk restaurant in die regio? Mag van alles zijn, Italiaans, Grieks, tapas, Hollands, zolang het maar niet superchique is, want daar houden we niet zo van.
..
Het steakhouse in Epe is leuk. Lekker ongedwongen. Maar dan moet je wel van vlees houden.

(Weet alleen de naam even niet meer, maar hij ligt aan de doorgaande weg tussen de A50, langs Epe richting Nunspeet-'t Harde-Elburg.)

Voor de ouderwetsche Hollandsche pot kan je bij Bud's terecht, in Vierhouten. In roomboter gebakken sudderlapjes, jammie!
Ribhouse Texas is lekker, maar er zit ook een goede wok in Epe, Oriental heet dat. En verder kun je bij de Veluwse Bron ook echt lekker eten, volgende keer een arrangementje doen met avond buffet erbij *mjammm*
ik weet in ieder geval dat ze ook een restaurant hebben waar je in kleding kunt eten na afloop.

heet eindeloos geloof ik. Ik was gisteren voor het eerst in de veluwse bron en vond het echt geweldig!! Veel plezier!
Onderweg van de Veluwse Bron naar de Randstad kun je ook de afslag nemen naar Garderen en daar eten in de Bonte Koe. De inrichting is een beetje gedateerd, maar het eten is er echt heerlijk en goed betaalbaar.

Overigens is het eten in de Veluwse Bron ook echt lekker, zowel de kaart als de tapas.
oh da's misschien ook wel handig. Ik dacht dat er alleen restaurants waren waar je tijdens je verblijf in kon eten. Ga even op de site kijken.
..
Ramblas in Apeldoorn! Heerlijke tapas.
Ik zou denk ik gewoon lekker blijven tot na de files en dan in de Veluwse Bron eten. Of word je er echt om 18u. uitgekickt?
Oei Veluwse Bron, heerlijk resort is dat!! Veel plezier alvast! Zoals ook al gezegd je kunt daar in de Veluwse Bron ook eten in het restaurant. Zelfs met je badjas aan! En ze hebben daar heerlijk eten, zeker aan te raden dus!
quote:Lien03 schreef op 15 december 2010 @ 22:11:

Ramblas in Apeldoorn! Heerlijke tapas.Wel reserveren van te voren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven