Leuk restaurant in Enschede

30-12-2010 11:36 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendinnen en ik gaan volgende week een dagje shoppen in Enschede.

Wie weet er nog een leuk restaurantje in Enschede?Het type keuken maakt niet uit.
Waar houd je van? Er zit een leuk tappas restaurant op de Oude Markt, Paddys, heel gezellig en lekker eten.

Er zit een humphreys, deze zit in meerdere steden dus misschien al wel bekend bij jullie? Betaal je een vast bedrag voor 3 gangen, wij vonden het eten lekker.

In Enschede zitten echt heel veel restaurantjes in de binnenstad. Houd je van iets aparter eten dat bijvoorbeeld Restaurant De Tropen, hebben wij een keer heerlijk gegeten.

Via google kun je ze vinden en meestal hebben ze een menukaart online, kun je meteen kijken of het wat lijkt.

Veel plezier.
in het centrum van enschede: goody's (marktstraat), eetcafe central park (langestraat) en samsam en de kater zijn ook wel gezellig, weet de straat even niet.

Maar er zitten een heleboel restaurantjes op de oude markt!
Kostershoes!
Kostershoes inderdaad!

Bij Central Park is altijd leuk en goede daghap als je goedkoop wilt.
Samsam! Daar kun je fijn eten! Leuke bediening en vooral een gemoedelijke sfeer.

Hans en Heinz, verschrikkelijk lekker. Wel wat prijziger.

Ik vind Paddy's juist een beetje stom.. Onwijs druk en het eten is vaak een beetje vettig en overladen met saus.

De tropen is juist wel weer een goede keus. Goody's ook. Je hebt ook een fijn Turks restaurant in de stad zitten, met de traditionele keuken, dus geen broodjes shaorma. :P Daar kun je ook onwijs lekker eten. Dan hebben we nog Los Ponchos, een mexicaan. De Fusting en de een Bistro waar de naam even ontschoten is :P

Genoeg keus in Enschede!
Ja, Hans en Heinz! Echt superlekker gegeten daar.
Ja, Turqouise is lekker Turks eten!

Verder La cucina aan de van Lochemstraat. Heerlijke Italiaanse gerechten. Goody's is ook goed.

Ik heb zelf slechte ervaringen bij Central Park. Hanz+Heinz wil ik ook graag een keer bezoeken. Ohja, restaurant Tien bij het Volkspark.
This is not kosher!
Samsam lekker en niet te duur

(vooral de kleine toetjes zijn heel lekker....daar kun je er meerdere van bestellen)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven