Lidl toppers

02-10-2017 18:07 2434 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Volgende week opent er hier in het dorp een lidl zijn deuren.
Ter bescherming van mijn portomee:
Wat zijn de must haves??

En wat nou juist niet?

Zo weet ik precies wat ik wel/ niet moet kopen
retrostar schreef:
02-10-2017 22:05
Ik vind het wel altijd knap dat ze op maandag en donderdag de non-food rekken helemaal volstouwen met aanbiedingen en als je de volgende dag komt is het meeste alweer op.
Als je handig bent, ga je zondagavond of woensdagavond al kijken, dan liggen die aanbiedingen er vaak al, als je iets heel graag wilt hebben....

Er is ook iemand die schrijft dat er goedkopere winkels dan LIDL zijn, daar ben ik dan wel benieuwd naar. Namen willen we horen.

Waar je aan moet wennen is de folder. Een gedeelte van de aanbiedingen gaat een week ná het verschijnen van de folder pas in.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb vorige week het soort bloomon boeket met gratis vaas gekocht.
De aanbieding was om 11 uur 's morgens al uitverkocht.

De non-food aanbiedingen kun je ook on line kopen. Dat is wel handig.
Alle reacties Link kopieren Quote
ik wordt tijdens de feestdagen altijd wel vrolijk van het delicieux assorti , hoewel je wel even goed de etiketten moet checken want vaak is de verpakking mooier dan wat er in zit , maar er zitten soms pareltjes tussen ( vorig jaar heerlijke rauwe hammen aan het stuk, franse kaas en diverse pate ) , speciale sausjes en dressings
vleeswaren vindt ik niet te haggelen en dan met name het geperste spul ( gebraden gehakt, leverkaas etc )
groente is hier ook slecht , vaak op en half rot , maar dat zal zeker in een nieuwe winkel de eerste maanden niet gebeuren.
vele wijnen zijn prima, biertjes weer niet
kat weigert het eten idd ook , en dat cien is zo chemisch dat ik betwijfel of het überhaupt wel eens getest is door de kvw.
dus net als elke andere super, voor en tegens .
eten moet je toch, kun je beter wat lekkers maken
Alle reacties Link kopieren Quote
Tijdens de Engelse weken heb je deze zakken liggen. Ze zijn erg lekker.

Afbeelding
De chocoladerepen en de chocolade muffins voorverpakt zijn daar heerlijk.
De groente en het fruit zijn super.
Voorverpakte broodjes zijn prima en de verse bakker producten zijn top.
Volkoren beschuitjes en de noten zijn lekker.
Het 4-laagse WC-papier is lekker zacht en sterk.

Ze hebben 1 soort voorverpakte aardappelpartjes met schil (zak van 500 gram) die niet lekker zijn volgens ons. Verder zijn de chips-smaken niet altijd tevredenstellend, echter dat is een kwestie van smaak.

Man vind de bierblikken erg goed te pruimen van daar.

Kleding van Lidl is heel fijn.

De Duitse Lidl verkoopt trouwens heel veel merkproducten.
Beter.Laat schreef:
03-10-2017 07:29


Waar je aan moet wennen is de folder. Een gedeelte van de aanbiedingen gaat een week ná het verschijnen van de folder pas in.
Dit ja :-[ Irritant.
Plus de eerste aanbiedingen op maandag en de volgende op donderdag.
Alle reacties Link kopieren Quote
blue_lagoon schreef:
02-10-2017 18:16

Niet:
Chips
mijn pubers vinden de paprikachips erg lekker
en ik zelf de bolognese
Alle reacties Link kopieren Quote
mijn man koopt er in de Griekse/Chinese/Engelse weken altijd leuke biersoorten
Alle reacties Link kopieren Quote
redfox3 schreef:
03-10-2017 08:39
ik wordt tijdens de feestdagen altijd wel vrolijk van het delicieux assorti , hoewel je wel even goed de etiketten moet checken want vaak is de verpakking mooier dan wat er in zit , maar er zitten soms pareltjes tussen ( vorig jaar heerlijke rauwe hammen aan het stuk, franse kaas en diverse pate ) , speciale sausjes en dressings
jaaaa
geweldige stilton ook!
Alle reacties Link kopieren Quote
Troeteltje schreef:
03-10-2017 09:58
Man vind de bierblikken erg goed te pruimen van daar...
bier uit blik... barbaars , ignore that.. :)
eten moet je toch, kun je beter wat lekkers maken
Alle reacties Link kopieren Quote
Het bubbelwater vind ik er ook relaxt. Vooral de perzik en de cranberry.
Het vlees vind ik van slechte kwaliteit en de chips ronduit ranzig.
Veel toppers wat mij betreft.
Franse kazen, eigenlijk alle kaas, potten magere yoghurt, biologische melk en karnemelk, nep-nespressocups, schoonmaakmiddelen, inlegkruisjes, toiletpapier, keukenrol, verse groente en fruit, walnoten, verse broodjes en ook van de versafdeling de lekkere broodjes (kaas, kaneel enz.), diepvrieszalm, biologische eieren, koekjes, melbatoast, salades voor op brood, kipsalami, spekblokjes (de enige 2 vleessoorten die ik niet biologisch koop), blikken tomaatstukjes, potten capucijners en bruine bonen, en in de Engelse weken de potten zwartebessenjam en citrusjam, kaugum, wattenstaafjes, douchegel voor de gevoelige huid (witte flesjes), hagelslag puur,
En zo kan ik nog even doorgaan.
Brood koop ik bij de bakker.
O en smeerboter, bakboter, allemaal prima.
Alle reacties Link kopieren Quote
Groente en fruit, is bij mijn Lidl prima. Vind het fijn dat ze ook wat 'exotischer' soorten als romanesco, koolraap etc. hebben. De decafé-koffiecups zijn ook goed. De Grana Padano (blok) is ook fijn.
Wij doen de boodschappen eigenlijk voor 90% bij de Lidl, de rest haal ik bij de Jumbo, die zit er naast. De Lidl heeft heel veel, maar bijvoorbeeld geen kokosmelk, dat is wel jammer want dat soort dingen gebruik ik best vaak.

De thee is zoals al eerder werd gezegd niet lekker. Zit vaak rozenbottel in, dat maakt het zurig en heel vies (vind ik).
het is wat het is
Net nog even gaan kijken. Zag de ontbijtproducten en de pauzekoeken liggen. Die zijn ook goed.
En de bak met een fruitje voor kinderen (gratis mandarijntje of appeltje) is favoriet bij ons kind. ;)

De verzorgingsproducten van Cien trouwens ook leuk. En momenteel leuke lampen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ga erheen voor de groente en fruit en de griekse yoghurt. Oh en de noten. De rest vind ik het net niet.
Bij wie van jullie liggen de champignons wel in de koeling bij de LIdl ?
Ben daar weleens benieuwd naar
Alle reacties Link kopieren Quote
Mother_Earth schreef:
03-10-2017 16:22
Bij wie van jullie liggen de champignons wel in de koeling bij de LIdl ?
Ben daar weleens benieuwd naar
Bij mij bij beide Lidls waar ik kom niet in de koeling. Maar ik lust geen champignons dus geen idee wat de kwaliteit is.
Ik vind het ook vreemd dat ander fruit, zoals druiven of aardbeien ook niet in de koeling liggen en ook bijvoorbeeld de margarine, maar ik merk geen/weinig verschil daardoor.
Alle reacties Link kopieren Quote
De champignons bij onze Lidl zijn prima. Liggen niet in de koeling. Trouwens, al de groente en het fruit is prima.
Champignons niet in koeling echter geen klagen.
Ik vind de chips er allemaal vies en de meeste frisdranken ook. Onze Lidl heeft echt een slechte fruitafdeling dus dat haal ik er ook niet meer. Het gewone brood vind ik niet lekker (wel de verse broodjes!) en het wasmiddel vind ik niet goed. Hun ovenkroketten zijn niet zo lekker.

Verder vind ik dus hun verse broodjes lekker, de verse noten (cashew en pistache), en eigenlijk vind ik alles er gewoon prima. De nep magnums zijn ook echt goed en de gekruide aardappelwedges uit de vriezer zijn ook lekker.
Alle reacties Link kopieren Quote
redfox3 schreef:
03-10-2017 11:03
bier uit blik... barbaars , ignore that.. :)

Bij de rondleiding op de bierbrouwerij i Gulpen kregen we te horen dat blik juist het beste verpakkingsmateriaal is omdat er geen licht bij kan komen.



Het Gerardus bier bij de Lidl is ook van deze brouwerij.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Oh ja, het wc-papier van de Lidl vind ik het fijnst, dat grote blauwe pak.
Tandpasta en deo ben ik dan weer niet enthousiast over. Wel de douchegel en de shampoo (voor mijn man, ik heb zelf een ander merk)

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven