light bakrecepten

18-04-2011 19:31 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey!

Ik ben momenteel op dieet, maar ik ben zo dol op cake, koekjes en taartjes bakken. Nu bak ik nog steeds en eet ik gewoon zelf een klein stukje of niks, maar weet iemand misschien recepten die een beetje light zijn! dan kan ik zelf tenminste ook nog even snoepen :P

Alvast bedankt!
Bakken moet je niet light doen, want dan is het gewoon niet te eten. Je maakt het lekkerste gebak/cake en koekjes met roomboter. Als je wilt afvallen moet je het dus niet eten of een heel klein beetje.
Haha ja ik weet dat het het lekkerste is met roomboter, maar ik hoopte dat iemand een super idee had zonder roomboter
quote:Blackdress schreef op 18 april 2011 @ 19:33:

Bakken moet je niet light doen, want dan is het gewoon niet te eten. Je maakt het lekkerste gebak/cake en koekjes met roomboter. Als je wilt afvallen moet je het dus niet eten of een heel klein beetje.Amen!
quote:joosie schreef op 18 april 2011 @ 19:34:

Haha ja ik weet dat het het lekkerste is met roomboter, maar ik hoopte dat iemand een super idee had zonder roomboter Have you met my best friend Google?
Ik vervang de roomboter in cake altijd door vloeibare blue band, scheelt al een berg calorieen en het smaakt echt heerlijk hoor. Natuurlijk is het wel een beetje anders als wanneer je het met roomboter doet, maar dat het niet te eten is vind ik flauwekul!
Je hebt bij de Albert heijn van die pakjes meel om koekjes te bakken met maar 50 procent van het normaal aantal calorieën
@ Kikietje en sperzieboontje: bedankt voor de reacties, ik ga op zoek naar die koekjes van de ah
debakparade.blogspot.com vind ik altijd een leuke site! Staan ook wel leuke bakdingen op die gezonder en calorie armer enzo zijn.
Je hebt bij de super van die kant en klaar bakmixen voor kruidkoek. Dit is ook mager. Je vult de mix aan met water en uiteraard kun je hem dan bakken.

Ik doe er dan nog walnoten door of rozijnen of allebei.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven