Light-recept met blik krab
dinsdag 25 augustus 2009 om 20:15
dinsdag 25 augustus 2009 om 21:13
quote:friezinnetje schreef op 25 augustus 2009 @ 20:35:
[quote]MissMara schreef op 25 augustus 2009 @ 20:15:
beste voor de lijn: niet opeten
Maar in zo'n blikje zitten niet zo veel calorieën hoor. 77 cal per 100 gram, blikje is 121 gram dus dat is dan ong. 100 cal per blikje.Ik maakte maar een grapje.
[quote]MissMara schreef op 25 augustus 2009 @ 20:15:
beste voor de lijn: niet opeten
Maar in zo'n blikje zitten niet zo veel calorieën hoor. 77 cal per 100 gram, blikje is 121 gram dus dat is dan ong. 100 cal per blikje.Ik maakte maar een grapje.
dinsdag 25 augustus 2009 om 21:28
Krabburgers van maken (als je ook nog surimisticks in huis hebt)?
Sneetjes witbrood zonder korst in water weken, uitgelekte krab en fijngesneden surimi erbij, op smaak brengen met knoflook, ui, mosterd, cajunkruiden, koriander, peper en zout en dit mengen. Ei erbij en dit kneden tot burgers en bakken. Lekker op een broodje met coctailsaus
Sneetjes witbrood zonder korst in water weken, uitgelekte krab en fijngesneden surimi erbij, op smaak brengen met knoflook, ui, mosterd, cajunkruiden, koriander, peper en zout en dit mengen. Ei erbij en dit kneden tot burgers en bakken. Lekker op een broodje met coctailsaus
woensdag 26 augustus 2009 om 11:10
quote:Skippy72 schreef op 25 augustus 2009 @ 21:28:
Sneetjes witbrood zonder korst in water weken, uitgelekte krab en fijngesneden surimi erbij, op smaak brengen met knoflook, ui, mosterd, cajunkruiden, koriander, peper en zout en dit mengen. Ei erbij en dit kneden tot burgers en bakken. Lekker op een broodje met coctailsausbron: ah.nl (allerhande)
Sneetjes witbrood zonder korst in water weken, uitgelekte krab en fijngesneden surimi erbij, op smaak brengen met knoflook, ui, mosterd, cajunkruiden, koriander, peper en zout en dit mengen. Ei erbij en dit kneden tot burgers en bakken. Lekker op een broodje met coctailsausbron: ah.nl (allerhande)
woensdag 26 augustus 2009 om 19:25
quote:GeorgieBrown schreef op 25 augustus 2009 @ 20:17:
Foo Yong Hai!
Dat maakte ik vroeger altijd. Je brengt me op een idee. Lekker!
Heb je een recept, Georgie?
Ik denk idd dat het gebruiken in een salade een goed idee is.
Miss Mara: Ok, ga ik weer heel serieus mijn blikje bekijken hoeveel calorieën er in zitten...
Foo Yong Hai!
Dat maakte ik vroeger altijd. Je brengt me op een idee. Lekker!
Heb je een recept, Georgie?
Ik denk idd dat het gebruiken in een salade een goed idee is.
Miss Mara: Ok, ga ik weer heel serieus mijn blikje bekijken hoeveel calorieën er in zitten...