Lunch: een zak chips...
zaterdag 10 april 2010 om 14:25
Ik heb net pindakaas zitten eten, zo uit de pot met een dessertlepel.
En ik heb de pindakaas weggespoeld met een blikje Dr. Pepper.
Bah, ik word er gewoon misselijk van nu ik dit zo teruglees...
Moet eigenlijk boodschappen gaan doen, maar ben te lui om me aan te kleden.
En ik heb de pindakaas weggespoeld met een blikje Dr. Pepper.
Bah, ik word er gewoon misselijk van nu ik dit zo teruglees...
Moet eigenlijk boodschappen gaan doen, maar ben te lui om me aan te kleden.
Some cause happiness wherever they go, others whenever they go. (Oscar Wilde)

zaterdag 10 april 2010 om 14:42
Doordeweeks gezond,s'ochtends b.v.een bord Brinta of Haver-
mout en dan 2 koffie met halfvolle melk en geen suiker of zoetjes.De lunch bestaat dan uit 3 volkorenboterhammen met
mager beleg en 1 cup a soep.In het weekend ontbijt ik vaak
wat later maar dan wat meer en ook gezond,meestal halfvolle
yoghurt naturel met fruit,2 volkorenpistolets met jam of smeerkaas,dan 2 koffie met halfvolle melk en zonder suiker en zoetjes.Chips neem ik in het weekend als tussendoortje of op vrijdagavond.Maar voor de rest zijn mijn maaltijden altijd gezond.
mout en dan 2 koffie met halfvolle melk en geen suiker of zoetjes.De lunch bestaat dan uit 3 volkorenboterhammen met
mager beleg en 1 cup a soep.In het weekend ontbijt ik vaak
wat later maar dan wat meer en ook gezond,meestal halfvolle
yoghurt naturel met fruit,2 volkorenpistolets met jam of smeerkaas,dan 2 koffie met halfvolle melk en zonder suiker en zoetjes.Chips neem ik in het weekend als tussendoortje of op vrijdagavond.Maar voor de rest zijn mijn maaltijden altijd gezond.
zaterdag 10 april 2010 om 14:51
"vroeger" toen we nog geen kinderen hadden dan deed ik ook wel eens ontbijten met een koek of lunchen met wat lekkers, ook bij uitzondering natuurlijk.
Maar nu moet ik toch het goede voorbeeld geven en dus dek ik 3 keer per dag netjes de tafel en eten we gezond boterhammen en s'avonds (meestal) gezond avondeten.
Maar af en toe is dat wel lekker ja.
Of ontbijten met Pizza die nog over is van de dag ervoor.....lekker!
Maar nu moet ik toch het goede voorbeeld geven en dus dek ik 3 keer per dag netjes de tafel en eten we gezond boterhammen en s'avonds (meestal) gezond avondeten.
Maar af en toe is dat wel lekker ja.
Of ontbijten met Pizza die nog over is van de dag ervoor.....lekker!