Magimix keukemachine
vrijdag 26 maart 2010 om 08:12
quote:dangeensuus schreef op 25 maart 2010 @ 19:48:
hmpf. Leuk voor je hoor. *is jaloers*
Die 600 is voor de mixer van kitchenaid. ( wel inclusief alle gadgets dan he, in duitsland op ebay voor 589 euro)Misschien kun je dan beter voor de magimaix gaan ipv de kitchenaid. Ik krijg nu de 3200XL en deze kost 220,- (adviesverkoopprijs 299,-)
hmpf. Leuk voor je hoor. *is jaloers*
Die 600 is voor de mixer van kitchenaid. ( wel inclusief alle gadgets dan he, in duitsland op ebay voor 589 euro)Misschien kun je dan beter voor de magimaix gaan ipv de kitchenaid. Ik krijg nu de 3200XL en deze kost 220,- (adviesverkoopprijs 299,-)
zondag 2 mei 2010 om 21:14
Ik heb ontzettend veel geluk en de Magimix 5200 xl van mijn tante gekregen!! Nu wil ik van de week een taart bakken en vroeg me af hoe ik het beste biscuit kan mixen en boptercrème maken. Nu doe ik dat met een handmixer die na een minuut of 7 echt superwarm wordt. Maar er zitten geen mixers bij. Moet ik het deeg opzetstuk gebruiken of iets anders?
dinsdag 11 mei 2010 om 07:24
ik heb een foodprocessor bij wehkamp besteld voor 85 euro en die kan ook alles wat jullie beschrijven.
ik gebruik hem, ik moet er tegen aan kijken, dus het boeit mij niet zoveel hoe hij er uit ziet.
600 euro???????? ik kan dat niet over mijn hart verkrijgen, vind die 85 euro al een uitgave.
maar ja misschien ben ik zuinige mien
en geef ik het liever uit aan een zolder die we gaan verbouwen
ik gebruik hem, ik moet er tegen aan kijken, dus het boeit mij niet zoveel hoe hij er uit ziet.
600 euro???????? ik kan dat niet over mijn hart verkrijgen, vind die 85 euro al een uitgave.
maar ja misschien ben ik zuinige mien
dinsdag 5 juni 2012 om 13:56
Ik geef deze even een schop...
Een Kitchenaid is prachtig maar wel heel erg duhuhuuur. Daarbij kan hij volgens mij niet alles dat een Magimix CS4200 XL kan?
Als ik daar een blokjes/staafjes kit bij koop? En evenuteel een parmezaan rasp?
Klopt dat? Of kan een Kitchenaid ook:
- vlees hakken
- groente/aardappel snijden en raspen
- brooddeeg mixen
- mengen
Help!
Een Kitchenaid is prachtig maar wel heel erg duhuhuuur. Daarbij kan hij volgens mij niet alles dat een Magimix CS4200 XL kan?
- vlees hakken
- brooddeeg mixen
- mengen
Help!
dinsdag 5 juni 2012 om 14:13
quote:Suze02 schreef op 05 juni 2012 @ 13:56:
- vlees hakken
- brooddeeg mixen
- mengen
Help!Ja, de kitchenaid kan dat ook allemaal. Je kunt alle accesoires er los bij kopen. Zelf heb ik de kitchenaid architect silver met bijna alle accesoires. Zelfs de pastamachine opzetstuk heb ik erbij terwijl ik ook al een gewone pastamachine heb maar nu nooit meer gebruik. Er staan diverse goede huishoudmachines werkloos opgeborgen sinds ik de kitchenaid gebruik. Echt een aanrader!
- vlees hakken
- brooddeeg mixen
- mengen
Help!Ja, de kitchenaid kan dat ook allemaal. Je kunt alle accesoires er los bij kopen. Zelf heb ik de kitchenaid architect silver met bijna alle accesoires. Zelfs de pastamachine opzetstuk heb ik erbij terwijl ik ook al een gewone pastamachine heb maar nu nooit meer gebruik. Er staan diverse goede huishoudmachines werkloos opgeborgen sinds ik de kitchenaid gebruik. Echt een aanrader!
dinsdag 5 juni 2012 om 14:32
Hangt ervan af welk model je kiest en hoeveel watt je wenst. Standaard zit er een slagroom, deeg, en cake mixer bij. De rest kun je apart bijkopen.
Ik heb de mijne 2 jaar geleden in canada gekocht. De machine zelf rond de 600 dollar en aan accesoires rond de 1000 dollar, dit kwam mede door de complete pasta set die was redelijk aan de prijs. Maar je hebt ook al machines vanaf 300 dollar. Weet niet hoeveel je in nl betaald voor de kitchenaid. De website is alleen maar in het engels met dollar prijzen.
Ik heb de mijne 2 jaar geleden in canada gekocht. De machine zelf rond de 600 dollar en aan accesoires rond de 1000 dollar, dit kwam mede door de complete pasta set die was redelijk aan de prijs. Maar je hebt ook al machines vanaf 300 dollar. Weet niet hoeveel je in nl betaald voor de kitchenaid. De website is alleen maar in het engels met dollar prijzen.
dinsdag 5 juni 2012 om 14:40
quote:Suze02 schreef op 05 juni 2012 @ 13:56:
- vlees hakken
- brooddeeg mixen
- mengen
Help!
Ja, dat kan hij wel maar wel met losse accesoires. Als je de KA koopt kan hij brooddeeg mixen, degen, beslag, etc. maar verder niet. Ideaal voor gebak, broden, pastadeeg e.d.
Voor het raspen, vleesmolen, pastamachine e.d. zijn allemaal losse hulpstukken. Die kosten rond de 100 per hulpstuk. De basis machine is zo'n 400 euro http://www.kookwinkel.nl/#260
Hier heb je een link naar de accesoires: http://www.kookwinkel.nl/#40845
Bij de machine zelf zit een ballonklopper, deeghaak, menghaak en schenkschild.
Succes! Ik kan niet meer zonder, gebruik hem elke dag wel, maar voor het raspen, fijnmalen e.d. heb ik zelf een keukenmachine van Philips ernaast.
- vlees hakken
- brooddeeg mixen
- mengen
Help!
Ja, dat kan hij wel maar wel met losse accesoires. Als je de KA koopt kan hij brooddeeg mixen, degen, beslag, etc. maar verder niet. Ideaal voor gebak, broden, pastadeeg e.d.
Voor het raspen, vleesmolen, pastamachine e.d. zijn allemaal losse hulpstukken. Die kosten rond de 100 per hulpstuk. De basis machine is zo'n 400 euro http://www.kookwinkel.nl/#260
Hier heb je een link naar de accesoires: http://www.kookwinkel.nl/#40845
Bij de machine zelf zit een ballonklopper, deeghaak, menghaak en schenkschild.
Succes! Ik kan niet meer zonder, gebruik hem elke dag wel, maar voor het raspen, fijnmalen e.d. heb ik zelf een keukenmachine van Philips ernaast.