Magnum mini limoncello, waar??

10-05-2011 15:16 20 berichten
Magnum heeft 2 nieuwe varianten van de mini uitgebracht. Met limoncello en met irish cream. Maar ik heb hier in de stad 3 supermarkten gehad en geen van allen hebben ze ze. Iemand enig idee waar ik deze kan krijgen, aangezien ik een limoncello-liefhebber ben?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij in Nederland (nog) niet verkrijgbaar.

Hij staat namelijk wel op www.mymagnum.be en niet op www.mymagnum.nl onder het kopje "onze produkten".
Oh!

Ik wil ook!
Volgens internet zou hij sinds oktober 2010 al in de schappen moeten liggen. En een vriendin van me kwam ermee aan nadat ze hem in Tilburg had zien liggen. Maar ja, woon bij Utrecht dus heb graag een winkel in die omgeving
Maar Tilburg is natuurlijk wel bijna Belgie
Ik zie ze ook niet op de site van Ola, wel twee andere nieuwe soorten.
Hebben ze nog steeds geen mint-chocolat magnums in Nederland? Daar was ik helemaal verzot op in Australie.
AH (maar dat was een tijd geleden, weet niet of ze het nu hebben)
quote:elninjoo schreef op 10 mei 2011 @ 15:28:

Hebben ze nog steeds geen mint-chocolat magnums in Nederland? Daar was ik helemaal verzot op in Australie.wel mint-choco, kun je in de koeling leggen.

Hebben ze nog steeds geen mint-chocolat magnums in Nederland? Daar was ik helemaal verzot op in Australie.In Belgie heb je wel de mint mini's (volgens de belgische ola site klik)
quote:LadyPhoxy schreef op 10 mei 2011 @ 15:25:

Maar Tilburg is natuurlijk wel bijna Belgie

Haha, was ik er nou maar blijven wonen dan :P

AH hier heeft ze ook niet helaas. Dacht dat ik daar inderdaad wel de meeste kans zou hebben maar niet dus. Misschien heb ik in Duitsland geluk dan? Daar kom ik regelmatig...en magnums zijn daar overigens een stuk goedkoper.
Ik heb het toch echt op van de AH!

Misschien een AH XL?
(010) 439 49 11

Vraag het hier eens..
Ik heb ze hier (lichtstad) bij AH gevonden hoor, wel een xl
Zou het ook eens in de avondwinkel proberen. Daar hebben ze vaak producten die in de "gewone"supermarkten niet in het assortiment zitten.
O die wil ik! Iemand ze in onze hoofdstad al gevonden?
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.

Hebben ze nog steeds geen mint-chocolat magnums in Nederland? Daar was ik helemaal verzot op in Australie.*kwijlt stilletjes haar toetsenbord onder*
Hmm, AH xl zit volgens mij ver weg vanaf hier. Utrecht is de dichtst bijzijnde en dat is nog wel een stukje. Dan toch maar halen als ik naar die vriendin ga, eet ik ze daar wel op :P
Ik vind dit zulke gemene topics he....
Zal het nooit meer doen, sorry

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven