Malaga-ijs? Kip-kerrie!

03-12-2011 14:33 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Manlief haalt net met een blijde, tevreden grijns een bak malaga-ijs uit de vriezer. Zit zich helemaal te verheugen op een bakje ijs bij de thee..... Ik vroeg me al af waar dat ijs vandaan kwam, maar goed, ik weet ook niet altijd meer wat er in de vriezer zit.

Hij pakt een schaaltje, opent de bak: 'euh.....schat, dit is toch geen malaga-ijs? 'Nee, inderdaad dat is een restje ingevroren kip-kerrie. In een bak waar malaga-ijs in heeft gezeten....'

En.. was dat lekker bij de thee?
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Die teleurstelling heb ik ook wel eens moeten verwerken
haha, wat een verrassende combi!
Ik kèn het, leuk.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

Ik dacht dat het over eten bij oma ging.

echt van die gerechten die we vrogger bij opa en oma te eten kregen.
quote:Elmervrouw schreef op 03 december 2011 @ 14:36:

En.. was dat lekker bij de thee? Hij heeft toch maar voor gevulde speculaas gekozen.....
quote:boterblommetje schreef op 03 december 2011 @ 15:16:

echt van die gerechten die we vrogger bij opa en oma te eten kregen.De kip-kerrie van jouw oma ziet er uit als malaga-ijs???? Of smaakt zo?
quote:Lindec69 schreef op 03 december 2011 @ 15:18:

[...]

De kip-kerrie van jouw oma ziet er uit als malaga-ijs???? Of smaakt zo?

Nee

Ik las de topic titel en dacht aan oma (al heel lang dood) zondagmiddagmaal : soep, kip kerrie met rijst en ouderwetsch malaga ijs na.
Hee ik voel me geroepen

Heb ik ook een keer gehad, dacht dat er ijs in de diepvries stond maar het bleek een restje bobotie ingevroren in een ijsbak.
Ik trek ook regelmatig een UFO (unidentified frozen object) uit de vriezer en zie daarna wel wat het is en ik die avond eet. Spannend!

(Je snapt, ik heb geen ijs in mijn vriezer, alleen restanten van een of andere maaltijd).
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ja, ik eet ook wel eens een bakkie verrassing uit de vriezer. Ontdooien en dan kijken wat er bij kan: rijst, mie, aardappelen of pasta

quote:boterblommetje schreef op 03 december 2011 @ 15:16:

echt van die gerechten die we vrogger bij opa en oma te eten kregen.Bij opa en oma bleek het pistache ijs ook een keer bevroren erwtensoep te zijn
Ja, ik ken deze teleurstelling zo goed van vroeger thuis, dat er bij mij een watervaste stift in de keukenla ligt!
quote:Zima schreef op 03 december 2011 @ 16:42:

[...]

Bij opa en oma bleek het pistache ijs ook een keer bevroren erwtensoep te zijn en daar zit je dan, helemaal te verheugen op je pistache-ijs....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven