![](/styles/viva/public/images/pijler_images/150x150rounded/icons-150x150-eten-02.png)
Misselijk van vis- en algenolie, andere bron Omega-3?
woensdag 12 februari 2025 om 15:35
Ik eet graag een beetje gezond en dat lukt over het algemeen heel aardig. Het enige is dat ik niet aan mijn benodigde Omega-3 komt. Ik ben allergisch voor vis dus eet dat niet. Van visolie, wat met allergie zou moeten kunnen, word ik ook misselijk, de hele dag. En krijg ik de hele dag een vieze smaak in mijn mond. Nu heb ik algenolie gekocht, maar hetzelfde verhaal. Gisteren bij het eten ingenomen, vannacht de hele nacht maagpijn en vandaag de hele dag misselijk en een vieze smaak.
Mijn huisarts weet niet genoeg van supplementen om me hierin te adviseren, dus ik dacht: wie weet zijn er hier mensen met ervaring.
Hebben jullie nog goede tips om aan mijn voldoende Omega-3 te komen zonder vis, visolie of algenolie?
Mijn huisarts weet niet genoeg van supplementen om me hierin te adviseren, dus ik dacht: wie weet zijn er hier mensen met ervaring.
Hebben jullie nog goede tips om aan mijn voldoende Omega-3 te komen zonder vis, visolie of algenolie?
woensdag 12 februari 2025 om 18:58
Heb dat ook ooit gehad met visolie - maar niet in de mate die je beschrijft. Ik slik nu deze: Testa algenolie https://www.leefbewust.com/webwinkel/pr ... -3-dhaepa/
Ook belangrijk voor vrouwen in/na de overgang.
Ook belangrijk voor vrouwen in/na de overgang.
Such fun!1
![Gebruikersavatar](/styles/viva/theme/images/no_avatar.gif)
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in