Nieuw in de winkel, is het wat? Deel 3

02-05-2018 17:57 2342 berichten
In de winkels liggen bijna dagelijks nieuwe producten.
Wat zijn jullie ervaringen met de nieuwe producten, of producten met ‘verbeterde receptuur’? Moeite van proberen waard of zonde van je geld?

Afbeelding

Afbeelding



Klik hier voor deel 2
Alle reacties Link kopieren Quote
Net 2 repen Tony's chocolonely met pepernoot meegenomen, wit en melk, de melk is alvast goedgekeurd.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren Quote
lizenlotte schreef:
21-09-2019 13:45
ik snap sowieso niet dat je als volwassene naar zwitsal wilt ruiken.. dan denkt toch iedereen aan baby's?? ik wil iig niet met een baby vergeleken worden.


Veel volwassenen blijkbaar wel, aangezien de deo's in twee van de drie AH's waar ik deze week geweest ben totaal waren uitverkocht.
Was ook wel 1+1 gratis, maar toch.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren Quote
oh echt lotte? dat had ik niet verwacht. het is ook maar net wat voor associatie je ermee hebt natuurlijk, zo zie je maar; niets zo persoonlijk als geur :-)
iedereen die het lekker vind ruiken en wil gebruiken moet het ook vooral blijven kopen, ik heb er niks op tegen maar het plaatje klopt dan alleen niet in mijn hoofd ofzo met wat ik ruik en wat ik zie. maar dat is mijn probleem, daar hoeft een ander geen rekening mee te houden verder wat mij betreft ;-)
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh, maar ik snap je wel hoor.
Het is natuurlijk ook best apart om hetzelfde te willen ruiken als een baby :)
Maar ik vind het gewoon zo'n lief, 'poederig' luchtje (weet even niet hoe ik het anders moet omschrijven).

De deo werkt trouwens ook echt goed.
Geen klotsende oksels gehad.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren Quote
da's goed nieuws voor iedereen die het nog wil proberen lotte, dat de deo goed werkt!
Alle reacties Link kopieren Quote
Lotte35 schreef:
23-09-2019 22:55
Oh, maar ik snap je wel hoor.
Het is natuurlijk ook best apart om hetzelfde te willen ruiken als een baby :)
Maar ik vind het gewoon zo'n lief, 'poederig' luchtje (weet even niet hoe ik het anders moet omschrijven).

De deo werkt trouwens ook echt goed.
Geen klotsende oksels gehad.
Ik ben ook fan!
De AH heeft nu een eigen vegetarische (vegan eigenlijk) rookworst, 2 stuks voor 2,69!

Het staat al meteen op m’n ik-ga-naar-Nederland-en-ik-MOET-kopen-lijstje :)
PiNuts14 schreef:
24-09-2019 10:14
De AH heeft nu een eigen vegetarische (vegan eigenlijk) rookworst, 2 stuks voor 2,69!

Het staat al meteen op m’n ik-ga-naar-Nederland-en-ik-MOET-kopen-lijstje :)
Die schijnt niet lekker te zijn.

Ik heb de vegetarische rookworst van Unox wel geprobeerd, maar die is helemaal niet lekker.
PhiIae schreef:
24-09-2019 10:58
Die schijnt niet lekker te zijn.

Ik heb de vegetarische rookworst van Unox wel geprobeerd, maar die is helemaal niet lekker.
Het is letterlijk gister of eergister pas in de schappen gespot, ben je zeker dat je niet de rookworst van de Vegaslager of de vegeterriërs van hun bedoelt? (Vind ik overigens heerlijk, de Unox worst is helaas niet vegan maar vond ik ook wel lekker - maar eet al 15 jr geen vlees meer)
PiNuts14 schreef:
24-09-2019 12:40
Het is letterlijk gister of eergister pas in de schappen gespot, ben je zeker dat je niet de rookworst van de Vegaslager of de vegeterriërs van hun bedoelt? (Vind ik overigens heerlijk, de Unox worst is helaas niet vegan maar vond ik ook wel lekker - maar eet al 15 jr geen vlees meer)

Die is inderdaad echt echt nieuw. Er is zelfs nog geen plaatje van zag ik op AH.nl

Hier de link: https://www.ah.nl/producten/product/wi4 ... -rookworst


Ik vind die van Garden Gourmet erg lekker: https://www.ah.nl/producten/product/wi1 ... -rookworst
(maar die is niet vegan maar vega)
PhiIae schreef:
24-09-2019 10:58
Die schijnt niet lekker te zijn.

Al zal iemand die jij kent 'm al geproefd hebben deze week dan nog verschillen smaken natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Fanta citroen vlierbloesem.

Niet lekker.

Ik hou van citroen, maar wist niet goed wat ik me bij vlierbloesem voor moest stellen. Bessensmaak, had ik het idee.
Maar nee, ik vind het smaken naar schoonmaakmiddel.
Kan aan mij liggen hoor.
Ik koop het in ieder geval niet meer.

Afbeelding
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren Quote
Lotte35 schreef:
28-09-2019 10:55
Fanta citroen vlierbloesem.

Niet lekker.

Ik hou van citroen, maar wist niet goed wat ik me bij vlierbloesem voor moest stellen. Bessensmaak, had ik het idee.
Maar nee, ik vind het smaken naar schoonmaakmiddel.
Kan aan mij liggen hoor.
Ik koop het in ieder geval niet meer.

Afbeelding
Ik vind vlierbloesem ook naar zeep smaken :high5:
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren Quote
vlierbloesem vind ik ook bah. laatst had ik met mijn neus gekeken en per ongeluk water met vlierbloesemsmaak meegenomen, niet te hachelen :-?
Alle reacties Link kopieren Quote
wiezel schreef:
28-09-2019 11:21
Ik vind vlierbloesem ook naar zeep smaken :high5:


:-D :couple:
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren Quote
lizenlotte schreef:
28-09-2019 11:44
vlierbloesem vind ik ook bah. laatst had ik met mijn neus gekeken en per ongeluk water met vlierbloesemsmaak meegenomen, niet te hachelen :-?


Dan kun je deze Fanta ook gerust links laten liggen.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren Quote
Brrr ik ben na steeds weer thee weg te moeten gooien omdat ik het zo vies vond erachter gekomen wat de gemeenschappelijke deler was.
Bloemen. Alles waar een beetje bloem (in thee vaak rozen) in verwerkt is vind ik zo verschrikkelijk ranzig.
Tegenwoordig vraag ik dat dus steeds na bij een theewinkel, ik drink losse thee, je wilt niet weten hoe vaak ze dan opties aanbieden voor lekkere thee. Beter kijken bij de ingrediënten en dan staat er toch weer een bloem in. Uh nee dat wil ik niet: ja maar het is geen hoofdmiddel alleen maar erbij. Ja dat zal maar dat vind ik dus niet lekker.

De fanta sla ik dus sowieso over en ik zie steeds meer met bloemen voorbij komen, dat laat ik allemaal liggen.

Trouwens de vleugje met yoghurtdranken zie ik nu bij 2 winkels al een bordje erbij staan dat ze uit het assortiment gaan. Zal wel niet goed genoeg verkopen.
Deze reeks bedoel ik. Ik vond het wel lekker eigenlijk.

Afbeelding
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat zou jammer zijn, ik vind die ook lekker!
Alle reacties Link kopieren Quote
Lotte35 schreef:
28-09-2019 10:55
Fanta citroen vlierbloesem.

Niet lekker.

Ik hou van citroen, maar wist niet goed wat ik me bij vlierbloesem voor moest stellen. Bessensmaak, had ik het idee.
Maar nee, ik vind het smaken naar schoonmaakmiddel.
Kan aan mij liggen hoor.
Ik koop het in ieder geval niet meer.

Afbeelding
Ik kan me niet voorstellen dat er in Fanta Vlierbloesem echt vlierbloesem zit. Of dat het naar vlierbloesem smaakt (wat niet echt gek is - het is nou niet zo dat gewone Fanta ook maar een beetje naar sinaasappel smaakt, dat smaakt, wat mij betreft, naar oranje frisdrank)

Vlierbloesem smaakt wat mij betreft helemaal niet naar zeep (en ook niet naar bessen). Een beetje fris, bloemig. Als je het wil proeven kun je beter limonadesiroop proberen.

Tot zover deze poging je over te halen een keer vlierbloesem die naar vlierbloesem smaakt te proberen :-)
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Alle reacties Link kopieren Quote
may_ka schreef:
29-09-2019 21:54
Ik kan me niet voorstellen dat er in Fanta Vlierbloesem echt vlierbloesem zit. Of dat het naar vlierbloesem smaakt (wat niet echt gek is - het is nou niet zo dat gewone Fanta ook maar een beetje naar sinaasappel smaakt, dat smaakt, wat mij betreft, naar oranje frisdrank)

Vlierbloesem smaakt wat mij betreft helemaal niet naar zeep (en ook niet naar bessen). Een beetje fris, bloemig. Als je het wil proeven kun je beter limonadesiroop proberen.

Tot zover deze poging je over te halen een keer vlierbloesem die naar vlierbloesem smaakt te proberen :-)
Ik associeer vlierbloesem juist met zeep door die bloemige smaak. Gaat nooit iets worden tussen mij en die smaak :nooo:
Alle reacties Link kopieren Quote
Iemand al de coca cola kaneel gehad?
Alle reacties Link kopieren Quote
Vlierbloesem vond ik ook altijd al naar eau de cologne smaken. Weet niet of er hier ook snoep voor de keel te koop is met vlierbloesem? Ik kocht het n keer in Duitsland..echt niet te pruimen. Zal dus nooit meer iets met vlierbloesems kopen.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Droom19 schreef:
29-09-2019 22:16
Iemand al de coca cola kaneel gehad?
Op de vorige pagina hebben er een aantal hun mening daarover geschreven.
Alle reacties Link kopieren Quote
Droom19 schreef:
29-09-2019 22:16
Iemand al de coca cola kaneel gehad?

Ja, ik vond hem wel lekker.
Alle reacties Link kopieren Quote
PiNuts14 schreef:
24-09-2019 12:40
Het is letterlijk gister of eergister pas in de schappen gespot, ben je zeker dat je niet de rookworst van de Vegaslager of de vegeterriërs van hun bedoelt? (Vind ik overigens heerlijk, de Unox worst is helaas niet vegan maar vond ik ook wel lekker - maar eet al 15 jr geen vlees meer)

Ik heb de Unox Vega worst ook veel eerder geproefd, hij zat geloof ik in een
Scoupy-box of ik één van zulke foodboxen.
Ik vond hem niet lekker.
Prrrr, mauw miawwwww.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven