Nieuw in de winkel, is het wat?

14-06-2009 14:52 2926 berichten
Alle reacties Link kopieren
In de winkels liggen bijna dagelijks nieuwe producten en die wil ik allemaal proberen als het een beetje haalbaar is.



Wat zijn jullie ervaringen met de nieuwe producten. Moeite van proberen waard of zonde van je geld?



Kan ook zijn dat ze weer eens een nieuw recept hebben geprobeerd, hoe bevalt jullie dat?
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Alle reacties Link kopieren
Van de week heksenkaas gegeten van zuivelhoeve. Super lekker. Vers van de toko is nog lekkerder, maar dit is een goed alternatief.
Alle reacties Link kopieren
Bij Aldi: Chips patatje kapsalon, heel goed in te nemen en gelukkig vinden de kinderen het smerig
Cote d'or met zandkoekjes is yum!
Alle reacties Link kopieren
quote:bergamot schreef op 04 september 2012 @ 22:37:

Cote d'or met zandkoekjes is yum!



Okee, die ga ik dan morgen kopen, omdat ik het verdiend heb!



(Ik weet nog niet waarom ik het verdiend heb, maar dat bedenk ik dan morgen wel even)
Alle reacties Link kopieren
quote:Bezzzz schreef op 05 september 2012 @ 23:04:

Okee, die ga ik dan morgen kopen, omdat ik het verdiend heb!

Hij is inderdaad heerlijk, maar ze hebben 'm niet overal.

Tip: als ze hem nou niet hebben, is de reep met gekarameliseerde amandelen een zéér goed alternatief!
You don't have to fit into the format
Chips patatje kapsalon?

Hm, daarvoor wil ik best omrijden naar de aldi.
Alle reacties Link kopieren
hm, dat heb ik nooit gezien bij de Aldi..

Vind het ook niet erg lekker klinken eigenlijk
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 06 september 2012 @ 12:15:

Chips patatje kapsalon?

Hm, daarvoor wil ik best omrijden naar de aldi.



Verheug je niet te veel. Bij onze Aldi was het een "eenmalig" aanbiedingsproduct, dus op is op.



In die richting zijn er overigens ook patatje speciaal en patatje oorlog van Croky, o.a. verkrijgbaar bij AH.
when you wish upon a star...
quote:Britannia schreef op 02 augustus 2012 @ 21:07:

De Lays Maak de Smaak Aioli!

Ernstig lekker. Heeft nu al gewonnen wat mij betreft!Door jouw post heb ik die chips ook gekocht en idd, we've got a winner Ga gelijk groot inslaan voor het weekend!
Alle reacties Link kopieren
quote:susanh schreef op 06 september 2012 @ 16:40:

[...]



Door jouw post heb ik die chips ook gekocht en idd, we've got a winner Ga gelijk groot inslaan voor het weekend!Wat mij betreft heeft deze ook gewonnen. Die andere smaken vond ik erg vlak.
Alle reacties Link kopieren
ik heb het inprincipe dat ik nooit pepernoten koop voordat sinterklaas in het land is. Maar ik heb er nu toch mee gebroken en de nieuwe caramel pepernoten van bolletje gekocht.

Ik kan zeggen.. aanrader
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Die karamelkruidnoten waren er vorig jaar ook al.

Ben helemaal met je eens dat ze heerlijk zijn!
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
ohw echt waar... helemaal gemist... vorig jaar ook niet zoveel kruidnoten gegeten... maar goede uitvinding
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of het echt nieuw is, maar bij mijn AH zag ik vandaag voor het eerst Chocolate Banoffees van Gü. Omschrijving op de verpakking: Buttery biscuit base smothered in banana dulche de leche, mascarpone cheesecake and our signature chocolate ganache



Was eigenlijk als toetje voor vanavond bedoeld, maar 1 van de 2 is al op, en ik vrees dat de tweede het avondeten ook niet haalt..erg lekker! Nu had ik gegoogeld en zie ik dat er van dit merk nog veel meer lekkere chocoladepuddinkjes zijn. http://www.gupuds.com/



Weet iemand waar ik dit kan kopen? Wil er namelijk wel meer proberen!
Alle reacties Link kopieren
quote:kevin8 schreef op 14 juni 2012 @ 17:02:

Ik ben de laatste tijd helemaal weg van Philadelphia met Honing (Honig) en Philadelphia met Milka, maar weet helaas niet wanneer deze zeer lekkere succesvarianten in Nederland verkrijgbaar zijn. Vind trouwens dat Philadelphia in Nederland schreeuwend duur is. Bij mjn AH ruim 2,10 euro voor een kuipje (185 gram) terwijl ik bij de Rewe in de aanbieding voor een kuipje (175 gram) slechts 88 eurocent betaal.



Tenslotte ben ik ook helemaal weg van Ovomaltine Crunchy boterhampasta. Nutella heeft er voor mij een concurrent bij gekregen.

[img]http://farm8.staticflickr.com/7010/6748 ... 1f88_b.jpg[/img]

[img]http://www.beiunszuhause.de/bei-uns-zu- ... 60x119.png[/img]

[img]http://www.beiunszuhause.de/bei-uns-zu- ... 60x119.png[/img]







die zou ik allemaal wel uit willen proberen!

En de philadephia zalm dille is er bij ons uit :(
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand deze al geprobeerd???

Ik ben ketchup- én balsamico-verslaafd dus ik Moet Moet Moet hem proberen. Niet dat ze hem ergens hebben.....



Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:LadyPhoxy schreef op 29 september 2012 @ 14:01:

Ik weet niet of het echt nieuw is, maar bij mijn AH zag ik vandaag voor het eerst Chocolate Banoffees van Gü. Omschrijving op de verpakking: Buttery biscuit base smothered in banana dulche de leche, mascarpone cheesecake and our signature chocolate ganache



Was eigenlijk als toetje voor vanavond bedoeld, maar 1 van de 2 is al op, en ik vrees dat de tweede het avondeten ook niet haalt..erg lekker! Nu had ik gegoogeld en zie ik dat er van dit merk nog veel meer lekkere chocoladepuddinkjes zijn. http://www.gupuds.com/



Weet iemand waar ik dit kan kopen? Wil er namelijk wel meer proberen!

Ik heb ze toevallig van de week gekocht bij de AH, maar vind het enrom tegenvallen. Vind het sowieso jammer die droge koekkruimels onderin. De chocola is erg lekker, de bananensmaak matig. Ik ken Banoffee nog van Haagen Dasz ijs en dat was 'n zeer sterke bananensmaak met caramel en dat vond ik overheerlijk. Gu valt me tegen.

Met kerst hadden ze choco met framboos en die vond ik weer wel erg lekker. Ze moeten die droge koekmeuk er gewoon uitlaten, uit hun normale toetjes.
Alle reacties Link kopieren
Very-Cherry, same here....! En hij IS Lekkerrrr.... Bij de Jumbo!
Come fly with me on a jetplane
Alle reacties Link kopieren
As we speak eet ik cote d'or chocolade met stukjes zandkoekjes erdoor...... Zalig!
Alle reacties Link kopieren
quote:pino4 schreef op 12 oktober 2012 @ 18:37:

Very-Cherry, same here....! En hij IS Lekkerrrr.... Bij de Jumbo!Ah bedankt! We hebben een missie voor de zaterdag.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
En gevonden VC?
Alle reacties Link kopieren
quote:ElleMichelle schreef op 03 augustus 2012 @ 08:49:

Geen eten maar ook een aanrader.....Oral B 3D tandpasta voor wittere tanden,de gewone Oral B voor wittere tanden werkt ook echt goed!



Grappig, ik vond het juist 3x niks!

Kreeg een soort witte draden in mijn mond (excuses-les-mots) en mijn tanden zijn er absoluut niet door veranderd. Kan ook eigenlijk niet, want zou dan door het glazuur heen moeten gaan...
Alle reacties Link kopieren
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 13 oktober 2012 @ 22:23:

En gevonden VC?De Jumbo was te ver in de keiharde regen. Morgen herkansing
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:very__cherry schreef op 12 oktober 2012 @ 18:20:

Heeft iemand deze al geprobeerd???

Ik ben ketchup- én balsamico-verslaafd dus ik Moet Moet Moet hem proberen. Niet dat ze hem ergens hebben.....



[afbeelding]

Mmmm, hij lijkt mij ook lekker.

Als je trouwens van balsamico houdt, kan ik je deze chips aanbevelen:







(Caramelised onion & balsamico)
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Klinkt fantastisch Lot. Gaat op het wensenlijstje. Boven de multimiljonair en onder de zelfreinigende woonkamer.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven