Nieuwe pannen

07-09-2019 11:52 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Iets met bomen en bos. Binnenkort krijg ik de sleutel van mijn nieuwe huis en mijn ex houdt onze volledige inboedel. Ik moet alles dus nieuw kopen, waaronder een volledige pannenset, dus kookpannen, koekenpannen, een wokpan, etc. Maar er is zo vreselijk veel aanbod, op gebied van aanbieders, maar ook op gebied van pannen zelf. Van goedkoop tot duur, verschillende soorten materiaal, afmetingen, met of zonder deksels, etc.

Help :(

Ik kook op gas, trouwens. En als ik bedenk wat ik gebruik in de keuken: een steelpan, een middelgrote en een grote kookpan, een kleine koekenpan (20 cm?), een 'gewone' koekenpan en vrijwel dagelijks de wokpan. Dat komt feitelijk gezien dus neer op 3 kookpannen en 3 koekenpannen. De meeste sets bestaan uit 4 of 5 pannen per categorie. Maar die zijn qua kosten wel weer voordeliger. En ja, vaatwasserbestendig is absoluut een pre, maar is het het geld waard als de hendels niet (zo) warm worden? Of als er zo'n afgietvorm in zit?

Wat is slim?
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle reacties!
Het zijn kookpannen van de IKEA 365+ serie en koekenpannen en een wokpan van de BK Blue Label Basics serie geworden :)
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven