Nooit geen eten meer van Mac

01-04-2010 07:58 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://www.youtube.com/watch?v=4IGtDPG4UfI

Als je dit leest wil je toch nooit meer die rotzooi eten, ze zegt zelf al wat doet dit in je lichaam nou dat vraag ik me dus ook af !
tja nu kom ik nooit bij de mac, maar dat het filmpje van diet.com is, zegt ook wel iets lijkt me
Zoek nu eens plaatjes van een willekeurige groente die je een paar maanden laat liggen?
Ik eet het gewoon lekker wel.

Jummie!!
Ik kon mijn ex altijd gek maken door te zeuren over het dubbele gebruik van zijn woorden. NOOIT GEEN. Is er iig toch iets over de taal lessen (iig over tautologie) blijven hangen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Oja, link niet bekeken hoor, maar zo nu en dan een hamburger van de Mac gaat er ook wel in. Heerlijke kleffe burgers.
Mwoa, een mc chicken zo af en toe is toch wel lekker!
Ik kan het filmpje hier niet bekijken, maarre... gaat het om eten dat wat langer ligt?
Zo van opzij lijkt de interviewster op Maxima.

*lekker belangrijk, 4 jaar een mac gerecht bewaren *
Huh, gaat het om eten dat 4 jaar bewaard wordt????

Je kunt toch niets vier jaar bewaren??? Ik wil niet weten welke kanten mijn vlees opwandelt als ik het vier jaar ergens neerleg...
Duidelijk geen leven...als je 4 jaar gaat zitten wachten tot je een lul verhaal over een oude hamburger op kunt hangen.
quote:Yraatje schreef op 01 april 2010 @ 08:28:

Huh, gaat het om eten dat 4 jaar bewaard wordt????

Je kunt toch niets vier jaar bewaren??? Ik wil niet weten welke kanten mijn vlees opwandelt als ik het vier jaar ergens neerleg...Idd, of het moet vol met conserveringsmiddelen zitten. Er zijn hier op het forum al meerdere topics over hoor. Iig weet ik er 1 op actueel.
Nooit geen=altijd

Eet smakelijk!
Joh, Mac Donalds schijt (of schrijf je scheit?) je toch weer binnen een uur uit...Voor het ook maar iets in je lichaam kan doen.
Perfectionisme is niet perfect...
Niet helemaal waar Yath...het laat eerst al het vet achter, en dat is dan ook het enige
Ik vind t wel bizar anders. Ongelooflijk toch, dat er verder niks raars met dat eten gebeurd???
O vandáár mijn overgewicht! Nu snap ik het
quote:Kastanjez schreef op 01 april 2010 @ 08:36:

Ik vind t wel bizar anders. Ongelooflijk toch, dat er verder niks raars met dat eten gebeurd???Alle voedsel wat droog neergelegd word zal "goed" blijven. Het is het vocht wat voor het rottingsproces zorgt.
quote:Kastanjez schreef op 01 april 2010 @ 08:36:

Ik vind t wel bizar anders. Ongelooflijk toch, dat er verder niks raars met dat eten gebeurd???

Ach joh, flauwekul. Die dame met het grijze frietje tussen haar tengels heeft gewoon de doggybag van vorige week in haar kekke trommeltje gepropt.

Je wordt voor de gek gehouden waar je bij staat. (is het vandaag niet...uhm 1 april?)
Nouja, je kunt altijd nog 4 jaar je poep ophouden.. kijken hoe dat eruit ziet! Als je dan perfecte frietjes en hamburgers poept, laat het even weten
hmm, filmpje niet gezien en ook niet van plan te gaan kijken. Maar heb eigenlijk wel zin in McDonalds. Ik denk dat ik daar in de pauze eens lekker naartoe huppel.
quote:Kabouter23 schreef op 01 april 2010 @ 08:42:

Nouja, je kunt altijd nog 4 jaar je poep ophouden.. kijken hoe dat eruit ziet! Als je dan perfecte frietjes en hamburgers poept, laat het even weten
Na vier jaar....

Mac=vies! Gewoon een goede snackbar, 10 keer beter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven