Onderzoek ism het Voedingscentrum

21-03-2011 15:20 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn naam is Lieneke, en ik doe een onderzoeksstage bij het Voedingscentrum. Samen zijn we op zoek naar een nieuwe manier om mensen te helpen hun eetpatroon gezonder te maken.

Wil je je bijdrage leveren aan innovatieve producten die het Voedingscentrum ontwikkelt? Vul dan onderstaande vragenlijst in door erop te klikken. De vragenlijst is anoniem, leuk en afwisselend en duurt maximaal 10 minuutjes.

Alvast bedankt!

http://uurespondents.netq ... 9b-fb46-814f-7ac643a482ff
Oproepjes horen op het prikbord.
Wat een slechte vragen!

Wat voor een opleidingsniveau heb je?
Je mag alleen meedoen als je niet tevreden bent met je eetpatroon...dat is raar. Tevreden betekent niet dat er niets te verbeteren is toch?
Ik heb meegedaan maar onderdeel 4 bleef ik steken. Kon het onderzoek dus ook niet afronden omdat ik de vraag niet kon beantwoorden.

Vond overigens de vragen niet heel goed, dat ben ik met Bommi eens. Ik had meer verwacht van deze organisatie.
Wel eerlijk zijn.. In de vragenlijst staat dat het max 15 minuten duurt.

Onderdeel 2 snap ik niet. Wat heeft dit met innovatieve producten te maken???

Onderdeel 3 ook niet: wat vind ik op dit moment het meest aantrekkelijk, een pen of een schaar??

Onderdeel 4: Hoe sterk schommelt uw gewicht gewoonlijk door de week heen? Ik heb niet eens een weegschaal, hoe moet ik dat nu weer weten. En daarbij, ik dacht dat afgeraden werd om meer dan eens per week erop te staan...

En als ik de vraag niet kan beantwoorden, is dat niet goed. Want een antwoord is verplicht.

Sorry, maar hier ben ik dus afgehaakt.

Succes met je onderzoek.
Ik doe niet mee aan een onderzoek voor een centrum die niet eerlijk is over voeding.

EN je vraag moet op het Prikbord!
Hmmm, bijzonder suggestieve vragen. Begint al bij vraag 1... Als ik aangeef dat er nog wel wat te verbeteren valt aan mijn eetpatroon, betekent dat niet automatisch dat ik nu niet tevreden ben en vanalles wil veranderen...

Of dat als ik eens een bijzonder groot portie eet op een onlogisch moment dat ik meteen een eetprobleem heb...
Goh, toevallig net vanmiddag een folder van het Voedingscentrum in de hand gehad: "Het Nieuwe Eten". Ben je dan geen dubbel werk aan het doen?
waren maar 2 vragen...

duurde 30 sec.

maarreee... ben niet echt wijzer geworden nu
Weer 1 die de regels niet gelezen heeft.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Als ik aangeef dat ik tevreden ben over mijn huidige eetpatroon val ik buiten de doelgroep...???

Waarom MOET ik een zin typen met mijn eigen naam erin? Noem mezelf nooit in de 3e persoon.

Ik ben afgehaakt bij onderdeel 2. Wat heeft dit ermee te maken?
Dit scoort weer vrij hoog in de lijst van bizarre onderzoeken.

Ik geef aan dat er best ruimte is voor verbetering, ergo ik heb een slecht voedingspatroon. Vervolgens geef iki dat ik best een tikkeltje zou willen afvallen. daarom ben ik natuurlijk wanhopig aan het dieten omdat ik ook zo nodig in een maathje 36 moet passen.

De rest gaat over ehm... of ik mij slechter voel of minder tevreden over mezelf ben met een kilootje meer? Of ik mezelf met een schaar te lijf zou gaan? Beste TO, wat is in godsnaam de functie van de schaar in dit topic? Ik heb hem aangeklikt, ik knutsel namelijk liever dan dat ik schrijf, maar ik vraag me af of het bij jullie niet geinterpreteerd zal worden alsof ik mezelf iets aan wil doen.

quote:Vlammetje, je voert in dat afvallen MEDE een rol speelt en opeens moet je een heel contract met jezelf afsluiten, waarin je vastlegt waarom je precies wilt afvallen. De waarheid is in dit geval dat je aan je conditie wilt werken in verband met de wandelvakantie op Ijsland over 3 maanden. Afvallen is een leuke bijkomstigheid. En ja, je gaat volgene week al trouwen en je past sowieso in je prachtige jurk, dus daar hoef je je niet druk om te maken. Misschien kun je er nog bij zetten dat dit item in de quiz, pardon onderzoek, je een heel vreemd gevoel geeft. Wat zou hier de bedoeling van zijn? Zouden ze bij het voedingscentrum ook denken dat alleen slanke mensen gezond zijn? Of dat alle gezonden mensen slank zijn? En slank verwarren met mager? Nou ja, eigenlijk begrijp je niet zo oed waar dit heen moet, al bij de tweede vraag.
Wauw, wat een bagger vragenlijst zeg!

Ik kan je nu al garanderen dat je aan de antwoorden niks of zeer weinig gaat hebben. En ja, ik weet wel hoe je een goede vragenlijst maakt.
Ach, ik had toch al geen hoge pet op van het voedingscentrum, dus een slecht onderzoek verbaast me dan ook niet echt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven