Ontbijten in Rotterdam
donderdag 22 september 2011 om 10:21
donderdag 22 september 2011 om 10:22
Dit is ook een aanrader, let op, je kunt er alleen pinnen.
http://www.vlaamschbroodhuys.nl/site/
http://www.vlaamschbroodhuys.nl/site/
verba volant, scripta manent.
donderdag 22 september 2011 om 10:31
donderdag 22 september 2011 om 11:48
quote:Mylene_Valerie schreef op 22 september 2011 @ 10:31:
Restaurant Hotel New York, aan het water. Ik heb er alleen gelunchd en diner gegeten maar is erg leuk vond ik. Neem aan dat het ontbijt er ook lekker is.
En de Euromast is erg leuk.Ik heb er wel geslapen en ja, ontbijten kun je er ook prima.
Restaurant Hotel New York, aan het water. Ik heb er alleen gelunchd en diner gegeten maar is erg leuk vond ik. Neem aan dat het ontbijt er ook lekker is.
En de Euromast is erg leuk.Ik heb er wel geslapen en ja, ontbijten kun je er ook prima.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.
donderdag 22 september 2011 om 11:49
donderdag 22 september 2011 om 11:51
quote:merano schreef op 22 september 2011 @ 11:48:
[...]
Ik heb er wel geslapen en ja, ontbijten kun je er ook prima.
Ik heb er ook geslapen, ontbijt/brunch had ik in de Euromast. Maar het eten was er erg lekker smiddags en savonds dus het ontbijt zal er ook lekker zijn.
Wat misschien ook leuk is, een rondvaarttocht maken waar ontbijt bij zit.
[...]
Ik heb er wel geslapen en ja, ontbijten kun je er ook prima.
Ik heb er ook geslapen, ontbijt/brunch had ik in de Euromast. Maar het eten was er erg lekker smiddags en savonds dus het ontbijt zal er ook lekker zijn.
Wat misschien ook leuk is, een rondvaarttocht maken waar ontbijt bij zit.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
donderdag 22 september 2011 om 14:03
quote:Mylene_Valerie schreef op 22 september 2011 @ 11:51:
[...]
Wat misschien ook leuk is, een rondvaarttocht maken waar ontbijt bij zit.Bedankt voor de reacties! MV, dit idee van jou vind ik erg leuk! We hebben een paar jaar geleden zo'n speedo-rondvaart gemaakt, en hoewel ik het eerst pijnlijk toeristisch vond klinken, bleek het ontzettend leuk te zijn om in het eerste voorjaarszonnetje bovenop te zitten verbranden en door die prachtige Rotterdamse haven te varen. Dat wil ik nog wel een keer!
[...]
Wat misschien ook leuk is, een rondvaarttocht maken waar ontbijt bij zit.Bedankt voor de reacties! MV, dit idee van jou vind ik erg leuk! We hebben een paar jaar geleden zo'n speedo-rondvaart gemaakt, en hoewel ik het eerst pijnlijk toeristisch vond klinken, bleek het ontzettend leuk te zijn om in het eerste voorjaarszonnetje bovenop te zitten verbranden en door die prachtige Rotterdamse haven te varen. Dat wil ik nog wel een keer!