orgineel cadeau opening restaurant
donderdag 27 oktober 2011 om 15:35
donderdag 27 oktober 2011 om 15:40
Hij zal toch wel goeie keukenspullen hebben of kopen?
Daar zou ik mij ook niet aan wagen. Waarom niet een dagje/weekendje weg. Hij zal het nog druk genoeg gaan krijgen, kan hij nog net ervoor lekker weg met jou.
Anders een mooie plant?
Daar zou ik mij ook niet aan wagen. Waarom niet een dagje/weekendje weg. Hij zal het nog druk genoeg gaan krijgen, kan hij nog net ervoor lekker weg met jou.
Anders een mooie plant?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
donderdag 27 oktober 2011 om 15:40
Een goede kokssloof met de naam van het restaurant? Of een mooi horloge met ingrafering van de naam?
Er zijn leuke dingen te bedenken... Wat is je budget en waar houdt hij van? Ook belangrijk! Je kan ook een speciaalzaak ingaan en bijzondere items kopen. Hoewel dat ook weer heel moeilijk is door eigen mening en smaak, fijn vinden werken etc. Je kan ook voor iets persoonlijks gaan. Echt voor hem!
Veel succes, ik hoop dat zijn restaurant een super succes wordt! Waar is het?
Er zijn leuke dingen te bedenken... Wat is je budget en waar houdt hij van? Ook belangrijk! Je kan ook een speciaalzaak ingaan en bijzondere items kopen. Hoewel dat ook weer heel moeilijk is door eigen mening en smaak, fijn vinden werken etc. Je kan ook voor iets persoonlijks gaan. Echt voor hem!
Veel succes, ik hoop dat zijn restaurant een super succes wordt! Waar is het?
Volg je hart. Dat klopt.
donderdag 27 oktober 2011 om 15:47
het rotte is dat ik nog maar 3 maanden met hem ga. Maar ik kan natuurlijk niet niks verzinnen. maar zo goed ken ik hem niet als het om zijn werk gaat... Uiteraard wel waar hij mee bezig was. maar alle ins en outs van een restaurant, pff geen flauw idee hahaha.
ik moet wel heel erg lachen om dat weekend weg!
vind het nogal een goed idee..
Maar misschien denkt hij dan dat hij mij te weinig aandacht geeft ofzo... soort als stille hint
ik moet wel heel erg lachen om dat weekend weg!
vind het nogal een goed idee..
Maar misschien denkt hij dan dat hij mij te weinig aandacht geeft ofzo... soort als stille hint
donderdag 27 oktober 2011 om 16:01
donderdag 27 oktober 2011 om 16:01
donderdag 27 oktober 2011 om 16:02
donderdag 27 oktober 2011 om 16:06
donderdag 27 oktober 2011 om 16:09
donderdag 27 oktober 2011 om 16:18